خدمات اوقاف به زلزله‌زدگان از محل اجرای نیات واقفان / توزیع آب معدنی در میان زلزله‌زدگان

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه از خدمت‌رسانی این اداره کل به زلزله‌زدگان کرمانشاه خبر داد.

خدمات اوقاف به زلزله‌زدگان از محل اجرای نیات واقفان / توزیع آب معدنی در میان زلزله‌زدگانبه گزارشحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  حجت الاسلام مهدی توسلی درباره خدمت‌رسانی سازمان اوقاف به زلزله‌زدگان غرب کشور اظهار کرد: تمام پرسنل و معاونان و مدیرکل اداره اوقاف از ساعات اولیه پس از حادثه بسیج شده و تمام تلاش خود را در جهت خدمت‌رسانی به مصیبت دیدگان به کار گرفته‌اند.


وی با اشاره به خدمات ارائه شده اداره کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه به زلزله زدگان منطقه سرپل ذهاب و قصر شیرین گفت: تمام خدمات اداره اوقاف به حادثه دیدگان از محل موقوفات و اجرای نیات است.


معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه کرمانشاه تاکید کرد: با تمام پتانسیل موجود تلاش می‌کنیم تا کمک‌رسانی شایسته‌ای را به این عزیزان داشته باشیم.


حجت‌الاسلام توسلی با بیان اینکه تاکنون دو تریلی و یک کامیون آب معدنی را در میان زلزله زدگان منطقه سرپل ذهاب توزیع کرده‌ایم، تصریح کرد: با توجه به کمبود آب معدنی در مناطق حادثه دیده، اوقاف وارد عمل شده و در بحث تغذیه هم به خدمات‌رسانی می‌پردازد.


وی با اشاره به احداث یک آشپزخانه مرکزی در مناطق زلزله زده یادآور شد: امیدواریم این آشپزخانه امشب با تمام تجهیزات راه‌اندازی شود تا بتوانیم روزانه تا 5 هزار غذای گرم در میان حادثه دیدگان توزیع کنیم.


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار