سیدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد:

پویایی صنعت با برگزاری نمایشگاه های تخصصی

مدیرعامل نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب گفت: برگزاری نمایشگاه های تخصصی مزیت های بیشماری دارد که به سبب این مزیت ها صنعت را محرک و پویا می کند.

پویایی صنعت با برگزاری نمایشگاه های تخصصی/نمایشگاه خودروی شهر آفتاب در پیش استمحمد سیدی مدیرعامل نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب در گفتگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: تاریخچه نمایشگاه ها در دنیا به برگزاری نمایشگاه‌های عمومی و عامه پسند بر می‌گردد اما با پیشرفت صنایع و گسترش موضوعات پیرامون آن جهان به سوی برگزاری نمایشگاه های تخصصی پیش رفت و ایران هم از این قاعده مستثنی نیست و به مرور زمان برگزاری نمایشگاه های تخصصی را پیش گرفت.

وی ادامه داد: ایران چند رویکرد در برگزاری نمایشگاه های تخصصی خود مد نظر قرار می دهد که از جمله آن می توان به بررسی موضوعاتی که نمایشگاه مطرح و پتانسیل های بالقوه ای که به نیرو های بالفعل تبدیل می شود، اشاره کرد.

مدیرعامل نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب افزود: پرداختن به موضوع هایی که نمایشگاه های تخصصی راجع به آن برگزار شده، می تواند کمک شایانی به فعالان آن حوزه کند و ضمن اینکه روحیه همکاران و همراهان صنفی را مضاعف می سازد، موجب پیشرفت و شناخت سطح  کسب و کار خود نیز می شود.

به گفته سیدی، چندی پیش نمایشگاه ای ام بی که درباره فلزها بود به کمک نمایشگاه اسکوت کات آلمان برگزار شدکه با برگزاری این نمایشگاه مدعی شدیم که فلز در کشور پیشرفت چشم گیری داشته و با اینکه دور نخست برگزاری این نمایشگاه بود اما اثر قابل توجه ای در صنعت فلز ایران گذاشت.

وی تصریح کرد: با برگزاری این نمایشگاه های تخصصی در آینده ای نزدیک، شاهد گسترش ساخت تولید داخل در بازار دیگر کشورها و پیشرفت صادرات می شویم.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی شهرآفتاب، بیان کرد: کیفیت مواد اولیه و دانش فنی به واسطه برگزاری نمایشگاه ها ارتقا می‌یابد و متخصصان این حرفه را با دست آوردهای روز آشنا می سازد.

وی با بیان اینکه سال گذشته 11 دوره نمایشگاه تخصصی برگزار شد، یادآور شد: قصد داریم برگزاری نمایشگاه های تخصصی را نسبت به سال قبل 2 برابر افزایش دهیم.

 انتهای پیام/

کیفیت مواد اولیه و دانش فنی به واسطه برگزاری نمایشگاه ها ارتقا می‌یابد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار