كشف كارخانه توليد كود شيميايی تقلبی در زنجان

جانشین فرمانده انتظامی استان از شناسایی و کشف یک کارخانه تولید کود شیمیایی تقلبی خبر داد و گفت:از این کارخانه بیش از ۱۰ هزار کیلو گرم کود شیمایی تقلبی کشف شد.

كشف كارخانه توليد كود شيميايی تقلبی در زنجانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛جعفر کردلو جانشین فرمانده انتظامی استان با اعلام این خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی زنجان از طریق اقدامات فنی و پلیسی دریافتند فردی در یک سوله، اقدام به تولید و عرضه کود شیمیایی تقلبی می‌کند.

کردلو افزود: ماموران پس از اطمینان از فعالیت متقلبانه این فرد به همراه قاضی ویژه تعزیرات حکومتی و کارشناس اداره جهاد کشاورزی به این محل واقع در کیلومتر سه جاده " زنجان – بیجار " اعزام شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان تصریح کرد: در بازرسی از محل ۲۰۶ کیسه ۵۰ کیلویی به وزن ده هزار و ۳۰۰ کیلوگرم کود شیمایی تقلبی به همراه دستگاه‌ها و تجهیزات تولید کود تقلبی کشف شد.
سرهنگ کردلو خاطر نشان کرد: در این محل با استفاده از خاک و آهک سفید و به وسیله دستگاه‌های مربوطه کود‌های شیمیایی تقلبی تولید و به فروش می‌رسید.
وی با اعلام اینکه این سوله پلمپ شد ادامه داد: کشاورزان و خریدان در خرید کود و سموم دفع آفات به علائم استاندارد توجه کرده و اینگونه اقلام را از مراکز مجاز خریداری نمایند.
انتهای پیام/ن

 

پلمپ كارخانه توليد كود شيميايی تقلبی در زنجان

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.