برگزاری نمایشگاه عکس کدخدایان دریاچه ارومیه در بندر شرفخانه

نمایشگاه عکس کدخدایان دریاچه شامل مجموعه عکس‌هایی از کشتی‌سازها، ناخداها و ملوان‌های دریاچه ارومیه در کشتی به نمک نشسته بندر شرفخانه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛مینا نیک رزم مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری آذربایجان شرقی با اعلام این خبر به خبرنگاران گفت: نمایشگاه عکس شامل 18 اثر از لیلا صبوری کارشناس ارشد مردم شناسی است که که پرتره‌هایی ثبت شده از ناخدایان دریاچه‌ ارومیه در سال‌های 95 و 96 را در محیط زندگی آن‌ها از 24 لغایت 27 آبان سال جاری از ساعت 10 الی 17 در معرض دید عموم قرار داده است.

وی ادامه داد: محل نمایش مجموعه عکس کدخدایان دریاچه ارومیه ، داخل کشتی‌ به نمک نشسته در بندر شرفخانه است تا بار دیگر ناخدایان دریاچه و مسافرها به کشتی‌ها برگردند، با یاد تمام خاطره‌هایی با دریا داشته‌اند.

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: نمایشگاه مجموعه عکس‌های کدخایان دریاچه با حمایت و مشارکت حوزه هنری آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی و اداره بنادر و دریانوردی بر پا می‌شود و در جستجوی ناخدایان بوده چرا که دریا هنوز در خواب‌های این مردان پر از آب است.

 

انتهای پیام/ش

نمایشگاه عکس دریاچه ارومیه افتتاح می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار