پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی برای زلزله زدگان غرب کشور در استان راه اندازی شد + جزئیات

مسئول روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویر احمد از راه اندازی پایگاه های جمع اوری کمک های مردمی برای زلزله زدگان غرب کشور در شهرهای استان خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ محمود مظفری  اظهار کرد: مردم نوع دوست و همیشه در صحنه کهگیلویه و بویراحمد می توانند برای اهدای کمک های نقدی و غیر نقدی خود به زلزله زدگان غرب کشور از صبح امروز در شهرستان بویر احمد به پایگاه های جمعیت هلال احمر واقع در حوالی فلکه ساعت، میدان هفتم تیر،چهار راه سبزی فروشی و جلو درب هلال احمر استان مراجعه کنند.

وی بیان کرد در شهر دهدشت نیز شهروندان می توانند برای اهدای کمک های نقدی و غیر نقدی خود به پایگاه های هلال احمدرواقع در بلوار شریعتی روبروی پارک جنگلی،میدان مرکزی شهر دهدشت و به صندوق سیار مراجعه و در این امر خیر شرکت کنند.

مظفری گفت: پایگاه های هلال احمد در شهرستان بهمئی در حوالی فلکه مرکزی لیکک، فلکه قدس راه اندازی شده اند.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان دنا نیز پایگاه های هلال احمر حوالی چهار راه نیروی انتظامی جنب بانک کشاورزی و بوم گرد رئیسی آماده دریافت کمکهای نقدی و غیر نقدی مردم نوع دوست این شهرستان است.

مسئول روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویر احمد با اشره به اینکه در شهرستان باشت نیز پایگاه های هلال احمر در خیابان اصلی جنب درمانگاه راه اندازی شده، گفت:

پایگاه دریافت جمع اوری کمک های مردمی برای زلزله زدگان غرب کشور در شهرستان لنده در میدان مرکزی شهر راه اندازی شده است.
وی ابراز داشت: در شهرستان چرام نیز پایگاه جمعیت هلال احمر جنب داروخانه شبانه روزی و به صورت صندوق سیار اماده دریافت کمک های مردمی است.
وی با بیان اینکه در شهرستان گچساران نیز پایگاه های جمع اوری کمک های مردمی در چهار راه گچساران جنب بانک ملی شعبه زیر گذر، جنب بازار تره بار و به صورت صندوق سیار آماده دریافت کمکهای نقدی و غیر نقدی مردم نوع دوست این شهرستان جهت کمک به زلزله زدگان استان های غرب کشور است.

انتهای پیام/غ

راه اندازی پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی برای زلزله زدگان غرب کشور 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.