آزادی 7 زندانی جرائم غیر عمد در سیرجان

مدیرعامل ستاد دیه استان کرمان گفت: هفت زندانی جرائم غیرعمد با پرداخت بیش از 3 میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال از زندان های سیرجان آزاد شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، سید حجت الله موسوی قوام، مدیرعامل ستاد دیه استان کرمان در بازدید از زندان سیرجان گفت: در اجرای تاکیدات اعضاء هیئت امناء ستاد دیه استان کرمان و مدیر کل اداره زندانها به منظور بررسی وضعیت زندانیان جرائم غیرعمد و فراهم کردن زمینه آزادی آنها از زندان سیرجان این بازدید به عمل آمد.
وی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال سه میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال کمک بلا عوض به زندانیان جرائم غیر عمد سیرجان شده است، افزود: با این مبلغ تعدادهفت نفر از مددجویان واجد الشرایط جرائم غیر عمد سیرجان زندان آزاد شده و به آغوش گرم خانواده هایشان بازگشتند.
وی گفت:این میزان کمک توسط ستاد دیه استان ؛ ستاد دیه کشور و مابقی توسط صندوق تامین خسارت های بدنی بوده است.
موسوی قوام تصریح کرد: درحال حاضر ۲۷ نفر زندانی جرائم غیر عمد واجدالشرایط در زندان سیرجان وجود دارد که مبلغ حدود دو میلیارد تومان برای آزادی آنان نیاز است.
وی گفت: از این تعداد ۱۷ نفر محکومان بدهکار مالی، تعداد دو نفر محکومان به پرداخت دیه تصادفات و مابقی محکومین بدهکار مهریه و نفقه هستند.
موسوی قوام اظهار داشت: طی بررسی های صورت گرفته از پرونده مددجویان غیر عمد سیرجان و مذاکره با تعدادی از شکات آنان ان شالله در چند روز آینده زمینه آزادی تعداد دیگری از آنها فراهم می شود.
انتهای پیام/ی

آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در سیرجان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار