دستگیری 2 قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان گرمی

فرمانده انتظامی شهرستان گرمی از دستگیری 2 سوداگر مرگ در عملیات مشترک ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و مرزبانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سرهنگ علی خسروزاده، فرمانده انتظامی شهرستان گرمی از دستگیری 2 سوداگر مرگ در عملیات مشترک ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و مرزبانی خبر داد و گفت:‌ در این عملیات 7 کیلو و  721 گرم تریاک کشف شد.

وی افزود: به دنبال دریافت گزارش های مردمی مبنی بر اینکه 2 قاچاقچی حرفه ای و سابقه دار مواد مخدر قصد دارند با استفاده از یک دستگاه پژو 405 محموله بزرگ تریاک را به گرمی انتقال دهند، گروه عملیاتی مشترک ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و مرزبانی با اجرای تور ایست و بازرسی اقدام به کنترل خودروهای عبوری و پوشش انتظامی منطقه کردند.

سرهنگ خسروزاده گفت: هنگام کنترل خودروهای عبوری سواری پژو 405 مورد استفاده قاچاقچیان در حوالی روستای امیرکندی توسط پلیس و مرزبانان شناسایی و توقیف شد.

وی با بیان اینکه قاچاقچیان با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شدند، تشریح کرد: پلیس در مبارزه با سوداگران مرگ تلاشی جهادی و ایثارگونه و اراده ای پولادین دارد.

 

انتهای پیام/ح

کشف بیش از 7 کیلوگرم مواد مخدر در گرمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.