نشریه نشنل انترست:

آمریکا در رسیدن به اهداف خود در افغانستان ناکام مانده است

نشریه نشنل انترست چاپ آمریکا در گزارشی نوشته است که آمریکا در رسیدن به اهداف خود در افغانستان ناکام مانده و استراتژی جدید آمریکا نیز بر فرضیه‌ها استوار است.

آمریکا در رسیدن به اهداف خود در افغانستان ناکام مانده استبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، نشریه نشنل انترست چاپ آمریکا در گزارشی نوشته است که آمریکا در رسیدن به اهداف خود در افغانستان ناکام مانده و استراتژی جدید امریکا نیز بر فرضیه‌ها استوار است.

این نشریه نوشته است که هدف آمریکا در افغانستان تامین امنیت و از بین بردن گروه‌های تروریستی بود که با گذشت 16 سال تاکنون به این اهداف نرسیده است.

نشریه مذکور گفته است که در افغانستان ناامنی‌ها افزایش یافته و ده‌ها گروه تروریستی نه تنها در افغانستان و پاکستان فعالیت دارند بلکه آنان در نقاط مختلف جهان نفوذ کرده اند.

نشنل انترست نوشت: حکومت و مقام‌های آمریکایی در 16 سال گذشته همواره از حقیقت‌ها چشم پوشی کرده اند و تنها به گزینه نظامی در افغانستان تاکید کرده اند.

این نشریه آمریکایی تاکید کرده که استراتژی جدید امریکا برای افغانستان و جنوب آسیا نیز بر فرضیه‌ها استوار بوده و احتمال آنکه این استراتژی نیز به ناکامی آمریکا بینجامد وجود دارد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.