مدیرفنی شرکت فنی مهندسی بافق شهاب:

تعمیر و بازسازی بیش از 200 قطعه از لکوموتیو در شرکت فنی مهندسی بافق

مدیرفنی شرکت فنی مهندسی بافق گفت: با پشتکار جوانان بافقی تعمیر 200 قطعه از لکوموتیو در بافق انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ مدیرفنی شرکت فنی مهندسی بافق شهاب گفت: شرکت بافق شهاب 250 قطعه از لکوموتیو را در بافق تعمیر و بازسازی می‌کند.

مدیرفنی شرکت فنی مهندسی بافق شهاب درباره خدمات لکوموتیو GE دراین شهرستان تصریح کرد: درگذشته بخش قابل‌توجهی از تعمیرات این لکوموتیو در خارج از بافق انجام می‌شد.

محمد کارگران افزود:چرخ و محور یک ابزار بسیار حساس است و اگر کوچک‌ترین خطایی وجود داشته باشد سانحه آفرین خواهد بود که در بافق بازسازی و تعویض می‌شود و در این مدت نیز یک مورد خرابی و یا حتی حادثه‌ای رخ نداده است.

وی ادامه داد: خدمات و تعمیر توربین شارژر فقط ازسوی دو شرکت داخلی انجام می‌شد ولی امروز باپشتکار جوانان بافقی تعمیر این دستگاه به‌ صورت بومی در بافق انجام می‌شود.

مدیرفنی شرکت فنی مهندسی بافق هزینه تعمیر هر توربین را1میلیارد ریال عنوان کرد.
کارگران با بیان اینکه در سال 1373 به‌عنوان اولین شرکت فنی فعالیت خود را درراه آهن بافق با 12 نیروآغاز کردیم گفت: این اقدام اولین قرارداد ما با دولت بود که اکنون اشتغال 260نفر از جوانان بافقی را ایجاد کرده است.

وی هدف خود از تاسیس این شرکت را ایجاد خودباوری و اشتغال برای جوانان عنوان وبیان داشت: در مدت فعالیت بافق شهاب حدود 140 قرارداد منعقد شده که بیشترین آن‌ها با دولت بوده و یکی از افتخارات این شرکت به‌کارگیری نیروهای بومی است.

انتهای پیام/ ی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار