مدیرکل اوقاف و امور خیریه قم:

ارسال محموله پنجاه تنی از محل موقوفات قم/فعالیت تبلیغی 400 روحانی بومی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه قم گفت: از محل موقوفات استان پنجاه تن مواد خوراکی به مناطق زلزله زده ی غرب کشور ارسال‌ شده است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسینی مقدم،مدیرکل اوقاف و امور خیریه قم ظهر امروز در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سعیدی، تولیت آستان حضرت معصومه(س)که در سالن محراب آستان کریمه اهل‌بیت (س) برگزار شد،با اشاره به اینکه وقف یکی از مسائل مهم حکومتی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، اظهار داشت: آثار سازنده وقف برای واقف، موقوف علیهم و برای جامعه قابل‌انکار نیست از این‌رو مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای سازمان اوقاف و امور خیریه فرمودند وقف یک‌نهاد ممتاز دینی است.

وی به فعالیت‌های فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه استان قم اشاره و افزود: در سال جاری 400 روحانی بومی به فعالیت تبلیغی در زندان‌ها و بقاع متبرکه اعزام‌شده‌اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم دیگر فعالیت‌های این اداره را مد نظر قرار داد و عنوان کرد: حضور بیش از دو هزار نفر در برنامه اوقات فراغت تابستان و برگزاری 14 ویژه‌برنامه در امام زادگان به مناسبت‌های مختلف ازجمله دیگر برنامه‌های فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه استان قم به شمار می‌رود که همه این برنامه‌ها متأثر از بعد فرهنگی وقف هستند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسینی مقدم به حادثه غم‌انگیز زلزله کرمانشاه اشاره و تصریح کرد: پنجاه تن آب‌معدنی و مواد خوراکی مورد نیاز از محل موقوفات تهیه و به کرمانشاه ارسال‌شده است.

 وی فعالیت‌های موکب علی بن جعفر(ع) اداره اوقاف و امور خیریه در اربعین را مد نظر قرار داد و ابراز کرد: اداره اوقاف و امور خیریه استان قم یکی از فعال‌ترین موکب‌های اربعین را مدیریت کرد که 400 میلیون تومان برای این موکب در مرز مهران هزینه شده بود.

انتهای پیام/ش

دیدار مدیرکل اوقاف قم با تولیت آستان حضرت معصومه(س)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.