بهره مندی 2500 نفر از آموزش‌های مهارتی در شهرستان پارس آباد

به طور میانگین سالیانه در شهرستان پارس‌آباد در بخش‌های مختلف حدود ۲ هزار ۵۰۰ نفر دوره آموزش‌های مهارتی را زیر نظر مربیان آموزش فنی و حرفه‌ای سپری می‌کنند.

به طور میانگین سالیانه در شهرستان پارس‌آباد در بخش‌های مختلف حدود ۲ هزار ۵۰۰ نفر دوره آموزش‌های مهارتی را زیر نظر مربیان آموزش فنی و حرفه‌ای سپری می‌کنند.

محمد پورقلی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل صبح امروز در دیدار با امام جمعه پارس‌آباد اظهار داشت:  به طور میانگین سالیانه در شهرستان پارس‌آباد در بخش‌های مختلف حدود 2 هزار 500 نفر دوره آموزش‌های مهارتی را زیر نظر مربیان آموزش فنی و حرفه‌ای سپری می‌کنند و مهارت‌های لازم را به دست می‌آورند.

وی افزود: تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم دانش‌آموزان را با فعالیت‌های مهارتی آموزش فنی و حرفه‌ای آشنا کنیم که به همین منظور نیاز است برای ارتقای سطح مهارت خود و بالا بردن دانش فنی فرهنگ‌سازی مناسبی در سطح استان انجام شود تا بتوانیم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود به تمامی اهداف خود در راستای ارائه خدمات مطلوب به مهارت‌آموزان دست یابیم.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل با اشاره به این که کلیه آموزش‌ها در مراکز دولتی آموزش فنی و حرفه‌ای رایگان است گفت: مهم‌ترین محور ما آموزشی است که امیدواریم بتوانیم برای بالا بردن سطح توانایی و علمی افراد گام‌های اساسی و هدفمند برداریم چرا که نیاز به آموزش برای اشتغال‌زایی و توسعه اقتصاد امری لازم و اساسی است و ما در تمام امور نیازمند آموزش هستیم.

پورقلی بیان کرد: گسترش فعالیت‌های آموزش فنی و حرفه‌ای در نقاط مختلف استان اردبیل نیازمند گسترش و توسعه است و با توجه به این که نبود نیروی ماهر سبب کاهش کیفیت تولید داخلی می‌شود نیاز است در این زمینه برنامه‌ریزی‌های اساسی و لازم مبنای کار قرار گیرد تا خروجی‌های مناسبی به دست آوریم.

وی تصریح کرد: ارائه آموزش‌های مهارتی در بخش‌های مختلف در نظر گرفته شده که در بین اقشار مختلف مردم ارائه می‌شود که امیدواریم خروجی‌های مناسبی را به دست آوریم.

 

انتهای پیام/ع

آشنا کردن دانش آموزان با فعالیت‌های مهارتی آموزش فنی و حرفه‌ای

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.