عزیزی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد

بررسی طرح ساماندهی نیروهای قراردادی وزارت نفت در جلسه کمیسیون اجتماعی

رییس کمیسیون اجتماعی گفت: طرح ساماندهی نیروهای قراردادی وزارت نفت با حضور نمایندگان سازمان امور اداری و استخدامی بررسی شد.

بررسی طرح ساماندهی نیروهای قراردادی نفت مورد بررسی قرار گرفتعبدالرضا عزیزی رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به جلسه امروز کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در جلسه امروز لایحه اصلاح ساختار دولت با حضور جمشید انصاری معاون امور اداری و استخدامی رئیس‌جمهور بررسی شد.

انصاری ادامه داد: در ادامه جلسه تفکیک بخش برق از وزارت نیرو و الحاق آن به وزارت نفت، تشکیل وزارت انرژی و تفکیک بخش آب از وزارت نیرو و الحاق آن به سازمان محیط زیست و منابع طبیعی ایجاد متولی  امور روستاها با نام سازمان توسعه روستایی زیر نظر وزارت جهاد کشاورزی و تفکیک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بررسی شد. 

رییس کمیسیون اجتماعی بیان کرد: با وجود موافقت معاون امور اداری و استخدامی رئیس جمهور مبنی بر اضافه کردن موارد ذکر شده به لایحه اصلاح ساختار دولت، مجلس گنجایش ایجاد این همه تغییر را به صورت یکجا ندارد و قراربر این است که تفکیک سه وزارتخانه ذکر شده در لایحه اصلاح ساختار دولت را بررسی کند. 

 عزیزی در پایان خاطر نشان کرد: همچنین در این جلسه طرح ساماندهی نیروهای قراردادی وزارت نفت با حضور نمایندگان سازمان امور اداری و استخدامی، نمایندگانی از نیروهای قراردادی بررسی شد و به منظور  بررسی بیشتر به کمیته کار ارجاع شد تا به جزئیات طرح رسیدگی شود و پس از انجام بررسی‌ها در کمیسیون برای تصویب به صحن علنی برود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسن بهرامی
۲۲:۲۳ ۰۲ دی ۱۳۹۶
سلام
لطفا به داد ما برسید
ما ۲۵ سال یا جون و دل تو گرمای ۶۰ درجه خوزستان زحمت میکشیم و از ۶ صبح تا بعضا ۱۰ شب در پروژه ها مشغول بوده و متاسفانه هیچگونه مزایایی بهمون تعلق نمیگیره
حتی همین آضافه کاری هم بصورت کامل نمیدن.روزهای تعطیل هیچگونه تعطیل کاری نمیدن و ۳۰ زوز ماموریت حداکثر ۱۵ روز میدهند.
واقعا توان ادازه کزدن زندگی روزمره خود را نداریم به داد ما برسید
آخرین اخبار