مدیرکل دفتر فنی استانداری اردبیل؛

جلب اعتماد مردم در راس امور شهرداران قرار گیرد

مدیرکل دفتر فنی استانداری اردبیل گفت: جلب اعتماد مردم در راس امور شهرداران استان اردبیل قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، موسی کنعان پور، مدیرکل دفتر فنی استانداری اردبیل در آیین اعطای حکم تعدادی از شهرداران استان اردبیل گفت: جلب اعتماد مردم باید در راس امور شهرداران محترم قرار گیرد و شهردارانی که موفق خواهند بود که با توجه به نیازهای مردم مسایل و عمران شهری را با جلب مشارکت مردم پیش ببرند.

وی افزود: سمت شهردار یکی از پست های مهم و حساس در خدمات رسانی به مردم است.

مدیرکل دفتر فنی استانداری اردبیل گفت: توجه به مسایل اجتماعی، فرهنگی، تاریخی و ... در مسایل شهرسازی مهم است.

کنعان پور افزود: شهرداران منتخب برنامه های 4 ساله خود را تدوین کنند و نباید دچار روزمرگی شوند و ضروری است با تدوین برنامه های مناسب و انتخاب مشاوران زبده شهری برنامه های خود را پیش برند.

وی بیان کرد: شهرداران باید مزیت های گردشگری و ... شهرها را احصا کرده و برنامه های خود را منطبق بر این مزیت ها اجرایی و عملیاتی کنند و بر همین اساس مشارکت در شهرها را عملیاتی کنند.

مدیرکل دفتر فنی استانداری اردبیل گفت: بخش خصوصی باید با ورود به مسایل شهری در کنار شهرداری ها بوده و برنامه های عمران شهری را بیش از پیش رونق و جلوه دهند و شهرداران نیز نباید از ظرفیت بخش خصوصی غافل شوند.

کنعان پور تصریح کرد: شهرداری ها باید به سمت ایجاد درآمد پایدار باشند و بدون ایجاد درآمد پایدار موفقیت آنچنانی در روند ارایه خدمات کسب نخواهند کرد.

وی افزود: در سال جاری 250 هزار تن آسفالت با اعتبار 50 میلیارد تومان انجام شده است که ما از شهرداران انتظار داریم با کیفی سازی فعالیت های خود به ویژه بخش در آسفالت ریزی افزایش عمر مفید پروژه را سبب گردیده و قطعا به ملاحظات اقتصادی و صرفه جویی نیز کمک خواهدکرد.

کنعان پور گفت: اجرای مناسب کارهای شهری و عمران آبادانی شهرها خود نوعی صرفه جویی در درآمدهاست که شهرداری ها باید این مساله را نیز مدنظر قرار دهند.

وی افزود: نظارت بر ساخت و سازهای شهری باید مدنظر قرار گیرد و در کنار آن افزایش حجم فضای سبز، تدوین سند چشم انداز شهری و حفاظت از کاربری های عمومی در دستور کار شهرداران منتخب قرار گیرد.

انتهای پیام/ح

انجام 250 هزار تن آسفالت در استان اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.