علیخانی در بیست و دومین جلسه شورای شهر خبر داد

ضرورت برخورد شهردار تهران با مدیران متخلف شهرداری

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: شهردار تهران باید با مدیران متخلف شهرداری برخورد کند.

ضرورت برخورد شهردار تهران با مدیران متخلف شهرداریبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد علیخانی رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران در بیست و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس تذکراتی که در صحن داده شد، شهرداری تهران توافق‌نامه چهار ساله‌ای را با صدا و سیما منعقد کرده و بر همین اساس در شبکه تهران بیانیه شهردار در خصوص انتصاب‌ها را قرائت کردند و به این شکل رضایت خود را از انتصاب‌های شهرداری تهران اعلام کردند.

وی ادامه داد: سازمان بازرسی کل کشور طی سال‌های گذشته گزارش های متعددی از تخلفات صورت گرفته در شهرداری تهران را به شهرداری و شورای شهر تهران ارسال کرده است که بخشی از این گزارش‌ها در دوره قبل به رئیس شورا ارسال شده و به نظر می‌رسد هم اکنون قابل دسترس نیست.

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه گزارش‌ها برای پیگیری به شورای شهر ارسال شده و باید مجدداً جمع‌آوری شود و مورد رسیدگی قرار گیرد، خاطرنشان کرد: بخش دوم این گزارش‌ها در حال حاضر موجود است و امکان دسترسی به آن وجود دارد.

علیخانی یادآور شد: این گزارش‌ها حاکی از آن است که برخی تخلفات مذکور شهرداری محرز است، اما هیچ گونه پیگیری در مورد آن‌ها انجام نشده است.

وی تصریح کرد: تعدادی از مدیران که نامشان در این گزارش‌ها به عنوان متخلف آمده است، همچنان در مدیریت ارشد شهرداری در دوره فعلی نیز حضور دارند.

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی تاکید کرد: از هیأت رئیسه شورای شهر تهران درخواست رسیدگی، پیگیری و کشف گزارش‌های از دسترس خارج شده را دارم و امیدوارم اقدامات لازم را در این مورد با جدیت دنبال کنند.

علیخانی اظهار کرد: از شهرداری تهران خواسته می‌شود که تمام گزارش‌های سازمان بازرسی کل کشور از سال 90 تا 96 را مورد رسیدگی و پیگرد قانونی قرار دهد و از تضییع حقوق شهرداری و شهروندان جلوگیری کند.

وی افزود: شهردار تهران باید نسبت به برخورد با مدیران متخلف که نام آن ها در گزارش‌ها آمده است اقدامات لازم را انجام دهد.

انتهای پیام/

لزوم برخورد جدی شهردار تهران با مدیران متخلف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار