فوتبال قرن بیست و یکم با معلمان خرافاتی

آقا معلم فوتبال ایران، حضور جادوگران را تایید و اعلام کرد که آنها حتی در یک لحظه هم می توانند در فوتبال تاثیرگذار باشند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بحث جادوگری این روزها با فوتبال کشورمان عجین شده است و برخی باشگاه ها از آنها کمک می گیرند تا نتایج خوبی بدست آورند و بتوانند قهرمان شوند و برخی دیگر با کمک آنها از سقوط تیم های شان جلوگیری می کنند.

مجید جلالی متولد 15 شهوریور 1335 در محله عارف تهران است و فوتبال خودش را در سن 17 سالگی از تیم البرز در پست هافبک شروع کرد و بعد از 4 سال به تیم وحدت رفت. 6 سال بعد برای یک فصل به شاهین ملحق شد اما باز به وحدت رفت و در همین تیم بعد از دو فصل بازی در سن 30 سالگی از فوتبال خداحافظی کرد.

جلالی در سن 21 سالگی مربیگری را آغاز کرد و همزمان با بازی در تیم بزرگسالان وحدت مربیگری تیم نوجوانان وحدت را بر عهده داشت و توانست با تیم نوجوانان و جوانان وحدت به مقام قهرمانی و نایب قهرمانی دست پیدا کند.

آقای کامپیوتر فوتبال ایران از جمله مربیانی است که توانسته تیمش را قهرمان لیگ برتر و جام اتحادیه ایران کند و او در سال 83 به همراه تیم پاس تهران به این موفقیت نائل شد و علاوه بر آن توانست به عنوان مربی برتر فوتبال ایران انتخاب شود.

پس از قهرمانی پاس در رقابت های لیگ برتر،  برخی ها قهرمانی این تیم را به جادوگری ربط دادند و اعلام کردند، این تیم با جادوگری قهرمان شده است که خیلی زود تکذیب شد.

مجید جلالی از جمله مربیانی است که تمامی دوره های مربیگری را از ابتدایی ترین سطح تا بالاترین رده پشت سر گذاشته است و حتی در سال 92 مربیگری تیم برایتون انگلیس هم به او پیشنهاد شده بود اما او قبول نکرد و در عوض با قراردادی یک ساله به تراکتورسازی پیوست.

از زندگینامه مجیدجلالی در فوتبال پی می بریم او مربی بزرگ است و شاگردان زیادی را تحویل فوتبال کشورمان داده است اما اظهار نظر جنجالی او در نشست خبری امروز تیمش پیش از دیدار با صنعت نفت آبادان، همه را شگفت زده کرد.

جلالی که به آقا معلم فوتبال معروف است، درباره جادوگری در فوتبال ایران می گوید: همواره سعی می‌کنم، تمرکز تیمم روی هدفش باشد و من هم این موارد را می‌شنوم و پیگیری می‌کنم اما مطالب خوبی نیستند، اینجا می‌خواهم یک نکته به مربیان جوان بگویم، آنها باید با عشق کار کنند و فوتبال را خوب بشناسند اما ما راه‌های غلط را به آنها نشان می‌دهیم، این چیزها (جادوگری) هم در فوتبال وجود داشته باشد، اما عاقبت بدی دارد و ممکن است لحظه‌ای ( یک بازی ) تاثیر داشته باشد اما در ادامه جواب نمی دهد.

او ادامه داد: به جز تلاش، دانش و تجربه راه دیگری برای نتیجه گرفتن وجود ندارد، البته شاید هم چنین مواردی مانند جادوگری وجود داشته باشد اما همانطور که گفتم گذرا و مقطعی است و نمی‌تواند ادامه و عاقبتی داشته باشد.

سرمربی پیکان همچنین درباره قهرمانی تیم پاس و اینکه برخی ها آن را به جادوگری ربط داده اند، تصریح کرد: اگر ما می‌خواهیم تمام تیم‌هایی که موفق شدند را به این مسائل مربوط بدانیم، بدترین القا را به جامعه و جوانان داده‌ایم و این یک خطر بزرگ برای فوتبال و اجتماع ما است. سال 83 پاس با کلکسیونی از بهترین بازیکنان، کادرفنی و مدیریت توانست قهرمان ایران شود و به هیچ عنوان ربطی به جادوگری ندارد.

اما نکته جالب این است که چرا مربی با دانشی مانند مجید جلالی حضور جادوگران در فوتبال را تایید می کند و می گوید: سحر و جادو حتی برای یک لحظه تاثیرگذار است و انتظار می رود که آقا معلم فوتبال ایران که شاگردان زیادی داشته است، آن را قبول نداشته باشد و تکذیب کند نه تایید!

انتهای پیام/

جلالی حضور مثبت جادوگران در فوتبال را تایید کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار