امام جمعه اصفهان:

سر وکار داشتن با کتاب بزرگترین توفیق است

امام جمعه اصفهان گفت: سر وکار داشتن با کتاب بزرگترین توفیق است و کتابداران بایستی بدون در نظر داشتن مسایل مادی فقط در فکر خدمت رسانی به مردم باشند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان اصفهان، همزمان با بیست و پنجمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران و ایام بزرگداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار  سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان به همراه جمعی از کتابداران و روستای ادارات ستادی و شهرستانی با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان با وی دیدار کردند.

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در این دیدار کتاب را یکی از راه های رشد فکری و بصیرت عنوان کرد و اظهار داشت: ارزش کتاب در دوران کنونی حتی با گسترش نفوذ فضاهای مجازی پابرجاست زیرا ماندگاری کتاب در ذهن بیشتر است.

نماینده ولی فقیه در استان با ذکر این نکته که تبلیغات کتاب و کتابخوانی باید در جامعه فراگیر شود، تصریح کرد: کتاب های ارزشمند مثل کتب شهید مطهری را در معرض دید مراجعان و در فعالیت‌های فرهنگی مبنای کار قرار دهید.

وی افزود: کتابداران باید اهل مطالعه باشند و کتابخوانی را در سرلوحه کارهای خود قرار دهند چرا که کسی می تواند به خلق خدمت رسانی کند که بطور مداوم در حال افزایش دانایی و معلومات باشد.

امام جمعه شهر اصفهان در اهمیت رسالت کتابداران اظهار داشت: سر وکار داشتن با کتاب بزرگترین توفیق است و کتابداران بایستی بدون در نظر داشتن مسایل مادی فقط در فکر خدمت رسانی به مردم باشند.

 

انتهای پیام/م

 

کتاب‌های شهید مطهری در فعالیت‌های فرهنگی مبنای کار قرار گیرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.