رئیس هلال احمر نطنز:

آغاز جمع آوری کمک های مردمی به زلزله زدگان ازسوی هلال احمر نطنز

رئیس هلال احمر شهرستان نطنز گفت: جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی مردمی توسط هلال احمر آغاز شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی اصغر سلطانی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جمع آوری کمک های مردمی توسط هلال احمر آغاز شده است و مردم نوع دوست شهرستان نطنز برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه می‌توانند کمک های نقدی و غیر نقدی خود را واریز و اهدا کنند.

وی تصریح کرد: بنابر فراخون عمومی و اختصاصی جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی برای مردم زلزله زده استان کرمانشاه و مناطق غربی کشور، جمعیت هلال احمر تا روز چهار آذر ماه آماده دریافت کمک های مردم است.

رئیس هلال احمر نطنز تأکید کرد: فراخون و برنامه ریزی جهت جمع آوری کمک های مردمی توسط جمعیت هلال احمر در راستای اهداف بشر دوستانه، با بهره گیری از همت و توان بالقوه خیرین، داوطلبان و مردم و برای حمایت و همدردی با همنوعان و مردم آسیب دیده انجام می‌شود.

وی افزود: رویکرد این فراخوان بر جمع آوری کمک های مردمی نقدی و غیر نقدی بوده و تاکید می شود برای حفظ کرامت انسانی از اهداءهر گونه مواد فاسد شدنی و مستعمل اجتناب شود.

سلطانی یادآور شد: همشهریان می توانند کمک های نقدی را با شماره حساب ۹۹۹۹۹ در بانک های ملت، صادرات، مسکن، دی، تجارت، سپه، پارسیان، شهر و آینده و به شماره حساب های بانک ملی ۷۰۲۷۰، ۸۰۰۳۰۰، ملت نیز واریز و یا از شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۶۴۶۰۶ جهت واریز استفاده کنند.

وی در ادامه اضافه کرد: علاوه بر آن همشریان عزیز می توانند کمک های نقدی را از طریق شماره گیری با تلفن همراه *۷۴۱*۳*۱۱۲#و یا *۷۲۴# واریز کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نطنز در پایان اعلام کرد: لیست اقلام مورد نیاز برای کمک به زلزله زدگان استان کرمانشاه شامل پتوی سالم و تمیز، لوازم گرمایشی، چادر، کنسرو، خشکبار، آب معدنی، لوازم بهداشتی، داروهای ضروری، شیر خشک و وسایل بهداشتی نوزاد است که شهروندان می توانند کمک ها را به جمعیت هلال احمر نطنز تحویل دهند.

 

انتهای پیام/م

 

جمع آوری کمک های مردمی به زلزله زدگان ازسوی هلال احمر نطنز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار