مدیرعامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز شیراز خبر داد؛

آمادگی فرهنگ سرا‌های مهربانی شیراز برای جمع‌آوری کمک به زلزله‌زدگان

۴ سرای فرهنگ مهربانی در شیراز آماده جمع‌آوری کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ دستغیب مدیرعامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز شیراز با تسلیت حادثه غم‌انگیز زلزله کرمانشاه، با بیان اینکه چهار سرای فرهنگ مهربانی در شیراز آماده جمع‌آوری کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه است، گفت: سرا‌های فرهنگ مهربانی در بلوار میرزای شیرازی مقابل شهرک گلدشت حافظ، بلوار شهید چمران، سه راه دارالرحمه و پودونک واقع شده است.

دستغیب از شهروندان شیرازی درخواست کرد: وسایل مورد نیاز زلزله‌زدگان شامل پتو، آب معدنی، چادر و خرما را در قالب بسته‌بندی سایز کوچک خریداری و برای ارسال به مردم زلزله‌زده کرمانشاه به سرا‌های فرهنگ مهربانی تحویل دهند.

وی افزود: در کنار سرا‌های فرهنگ مهربانی پایگاه‌های هلال احمر نیز اقدام به جمع‌آوری کمک‌های غیرنقدی مردم به زلزله‌زدگان کرمانشاه را انجام می‌دهند و نیک‌اندیشان شیرازی می‌توانند کمک‌های خود را به این پایگاه‌ها تحویل دهند.

دستغیب بیان کرد: سرا‌های فرهنگ مهربانی پس از جمع‌آوری کمک‌های مردمی آن را به هلال احمر تحویل می‌دهند تا توسط هلال احمر به دست مردم کرمانشاه برسد.

مشارکت خیرین در کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه، مشارکت خیرین در کاشت و نگهداری گل و گیاه در حاشیه معابر و پیاده‌راه‌های شیراز از محور‌های دیگر جلسه امروز مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز شیراز بود.
انتهای پیام/ر

شیراز آماده جمع‌آوری کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار