پیشاهنگ خبر داد:

تولید برق در ۸ نیروگاه غرب کشور به حالت عادی برگشته است

معاون راهبری تولید شرکت برق حرارتی ایران گفت: تولید برق در ۸ نیروگاه غرب کشور به حالت عادی برگشته است.

تولید برق در 8 نیروگاه غرب کشور به حالت عادی برگشته است / رفع مشکل دو واحد نیروگاه بیستون دو ساعت بعد از وقوع زلزله به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  عبدالرسول پیشاهنگ  معاون راهبری تولید شرکت برق حرارتی ایران در گفت و گو با بخش خبر رادیو از وارد مدار بودن نیروگاه های مستقر در غرب کشور پس از وقوع زلزله خبر داد.
 
وی با بیان این مطلب که با وقوع زلزله در غرب کشور 8 نیروگاه منطقه تحت تنش و لرزش قرار گرفت، افزود: فقط دو واحد از نیروگاه بیستون از مدار خارج شد که با همت و تلاش پرسنل سختکوش نیروگاه در کمتر از دو ساعت به مدار تولید بازگشت و خللی در تامین برق غرب کشور ایجاد نشد.
 
پیشاهنگ با اشاره به اینکه، هم اکنون وضعیت تولید برق کشور در حالت عادی و طبیعی است، تصریح کرد: در زمان حاضر هیچ گونه مشکلی در نیروگاه های کشور بخصوص نیروگاه های غرب،‌برای تولید برق وجود ندارد.
 
وی در خاتمه یادآور شد: نیروگاه های غرب کشور با دستور ستاد بحران، نسبت به همکاری و همیاری با زلزله زدگان در امر اعزام آمبولانس، ماشین آتش نشانی، مواد خوراکی و پتو از کانتین نیروگاه اقدام نموده و به همکاری خود در این زمینه در سطح مناطق زلزله زده غرب کشور ادامه خواهند داد.
 
انتهای پیام/
 

بررسی آخرین وضعیت برق در مناطق زلزله زده

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار