فرماندار نهاوند:

دامپروری نهاوند صنعتی تر شود

فرماندار شهرستان نهاوند گفت: اگر دامپروری شهرستان صنعتی تر شود و تسهیلات بهتری برای این بخش در نظر گرفته شود، سبب اشتغال و تولید بیش از پیش خواهد شد

دامپروری شهرستان صنعتی تر شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ؛ کریم حمیدوند  فرماندار نهاوند گفت: نهاوند قطب دامپروری استان است در حال حاضر تسهیلاتی که بعنوان تولید و اشتغال در نظر گرفته شده است، برای تولید و افزایش دامپروری این بخش در نظر گرفته نشده است و این به سود دامپروری شهرستان نیست.

وی  با بیان اینکه در حال حاضر علوفه تولیدی در شهرستان نهاوند به شهرهای دیگر صادر می شود گفت: اگر دامپروری شهرستان صنعتی تر شود و تسهیلات بهتری برای این بخش در نظر گرفته شود، سبب اشتغال و تولید بیش از پیش خواهد شد.

حمیدوند ادامه داد : بخشی از شیر لازم برای تولید محصولات لبنی در شهرستان از شهرها و استان های همجوارتامین می شود در حالی که ما خود توانایی افزایش تولید شیر را داریم.

وی تصريح كرد: باید سهم خرید چغندر کشاورزان نهاوندی توسط کارخانجات قند مشخص شود تا کشاورز ما بعد از کاشت محصول دچار سردرگمی نشود و نگران از بین رفتن محصول بدلیل نخریدن توسط کارخانه خود نباشد.

وی خاطر نشان کرد: این تعهد را کارخانه باید بدهد.

در این دیدار رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان نیز در دیدار از طرح های کشاورزی شهرستان نهاوند گفت : هدف از حضور در شهرستان نهاوند، حل و فصل مشکلات بخش کشاورزی  نهاوند است.

انتهای پیام/د.ا

لزوم صنعتی شدن دامپروری نهاوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.