حسینی کیا در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد:

رفع مشکلات مردم زلزله زده به یک حرکت جهادی نیاز دارد

نماینده کرمانشاه در مجلس گفت: اکنون نیاز به یک حرکت جهادی از سمت همه ارگان های کشور تا بتوانیم آمار کشته شدگان را پایین آورده و از مشکلات آوارگان بکاهیم.

رفع مشکلات مردم زلزله زده به یک حرکت جهادی نیاز داردجواد حسینی کیا نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: زلزله ای به قدرت 7.2 ریشتر در مرز ایران و عراق رخ داد که بیشتر موجب خسارت به کشور ما شد.

وی در ادامه افزود: خسارات سنگینی اتفاق افتاده و پیش بینی می کنیم آمار کشته شدگان به 2500 نفر هم برسد.

حسینی کیا در خصوص افزایش تعداد مجروحان این حادثه، تصریح کرد: اکنون نیاز به یک حرکت جهادی از سمت همه ارگان های کشور و مردم احساس می شود تا بتوانیم آمار کشته شدگان را پایین آورده و از مشکلات آوارگان بکاهیم.

نماینده مردم کرمانشاه اضافه کرد: امیدوارم حضور دولتمردان در مناطق زلزله زده موجب گشایشی در جهت کاهش آلام مردم و التیامی بر زخم های حادثه دیدگان باشد.

وی در خاتمه یادآور شد: مردم ما همیشه در نوع دوستی و محبت به هموطنانشان، سرآمد بوده اند و امیدوارم این بار هم در یک حرکت جهادی انسانی و اسلامی ،کمک های مردمی هرچه سریعتر به منطقه برسد و با مدیریت صحیح مسوولان به آسیب دیدگان مکنتقل شود.

انتهای پیام/

نیازمند یک حرکت جهادی در مناطق زلزله زده هستیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار