کشف ۲۰۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مرز‌های سیستان و بلوچستان

فرمانده هنگ مرزی زاهدان از ناکامی قاچاقچیان در انتقال ۲۰۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر به داخل کشور خبر داد.

کشف ۲۰۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مرز‌های سیستان و بلوچستانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ جواد رفیعی فرمانده هنگ مرزی زاهدان گفت: مرزداران هنگ مرزی زاهدان با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی، از قصد یک باند موادمخدر برای انتقال محموله خود به داخل کشور مطلع و بلافاصله با آمادگی و تجهیزات کامل، به تشدید پوشش کامل نوار مرزی پرداختند.

وی افزود: مرزداران پس از انجام عملیات شناسایی و بررسی‌های همه جانبه اقدام به اجرای کمین در مسیر‌های احتمالی ورود قاچاقچیان کردند، که پس از ساعاتی کمین با سوداگران مرگ روبرو شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: سوداگران مرگ با مشاهده مرزبانان به سمت آن‌ها تیراندازی کردند که پس از چند ساعت درگیری و ناتوانی در مقابله با آتش پر حجم ماموران، با رها کردن محموله موادمخدر و با استفاده از تاریکی هوا و کوهستانی بودن منطقه از محل متواری شدند.

فرمانده هنگ مرزی زاهدان گفت: مرزبانان در پاکسازی منطقه ۱۵۳ کیلوگرم تریاک و ۵۳ کیلوگرم هرویین، جمعاً ۲۰۶ کیلوگرم مواد مخدر را کشف کنند.

سرهنگ رفیعی در پایان با بیان اینکه شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده در دستور کار قرار دارد، گفت: مرزداران هنگ مرزی زاهدان با پاسداری از مرز‌های میانی کشور، منطقه را برای فعالیت سوداگران مرگ نا امن کرده و با هرگونه تجاوز به مرز‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/ع

کشف مواد مخدر درسیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار