مدیرکل پزشکی قانونی اصفهان:

کاهش آمار مصدومان و فوتی‌های ناشی از حوادث کار اصفهان

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: در شش ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته آمار مصدومان و فوتی‌های ناشی از حوادث کار استان اصفهان با کاهش روبرو بوده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی سلیمانی‌پور  با اشاره به اینکه در شش ماهه اول سال ۱۳۹۶ تعداد ۳۶ نفر  به دلیل فوت ناشی از حوادث کار در مراکز  پزشکی قانونی استان اصفهان مورد معاینه قرار گرفته اند، اظهار داشت: این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۵۹ نفر کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه بیشترین علل فوت در حوادث کار مربوط به سقوط از بلندی و برخورد جسم سخت بوده است، ابراز داشت: باید توجه داشت که طی دو سال گذشته همه فوتی‌های ناشی از حوادث کار استان مرد بوده‌اند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان در خصوص آمار مصدومان ناشی از حوادث کار استان اصفهان از ابتدای سال جاری تاکنون نیز اضافه کرد: در سال جاری یک‌هزار و ۳۵۶ نفر در حوادث کار مجروح شده‌اند که ۶۹ نفر از این افراد زن و یک‌هزار و ۲۸۷ نفر نیز مرد بوده‌اند.

وی با بیان اینکه مصدومین حوادث کار استان اصفهان در شش ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷.۳ درصد کاهش داشته است، افزود: در سال گذشته یک‌هزار و ۴۶۳ نفر شامل ۴۵ زن و یک‌هزار و ۴۱۸ نفر مرد در حوادث کار مصدوم شده‌اند.

 

انتهای پیام/م

 

کاهش 7.3 درصدی مصدومان حوادث کار استان اصفهان در شش ماهه امسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.