تسلیت مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی به بازماندگان زلزله کرمانشاه

امام جمعه مسجد مکی و مدیر حوزه علمیه دارالعلوم اهل سنت زاهدان با صدور پیامی به بازماندگان زلزله کرمانشاه تسلیت گفت.

تسلیت مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی به بازماندگان زلزله کرمانشاهبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی امام جمعه مسجد مکی با صدور پیامی  همدردی خود را با حادثه دیدگان زمین لرزه کرمانشاه و مناطق اطراف ابراز و برای جان باختگان دعای مغفرت و علو درجات کرد.

در این پیام آمده است: خبر وقوع زلزله مرگبار در استان کرمانشاه و مناطق همجوار و در نتیجه جان باختن جمعی از هموطنان مان در این حادثه موجب تاثر و تاسف شدید شد.

در ادامه این پیام آمده است: اخلاق اسلامی و انسانی می‌طلبد در چنین شرایط سختی که خسارات جانی و مالی زیادی متوجه بسیاری از هموطنانمان شده است، برای تسکین آلام داغدیدگان و آسیب دیده‌ها تلاش شود.

مولوی اسماعیل زهی در بخش پایانی این پیام، ضمن ابراز همدردی با حادثه دیدگان و بازماندگان از مسئولان دست اندرکار در مرکز کشور، از خیران و مردم درخواست کرد که به صورت عاجل و در حد توان به یاری حادثه دیدگان بشتابند.

ساعت ۲۱ و ۴۸ دقیقه یکشنبه شب زلزله‌ای به بزرگی ۷.۳ ریشتر استان کرمانشاه و استان‌های غربی کشور را بشدت لرزاند و خسارت‌های زیادی به غرب این استان وارد کرد.

شمار کشته‌ها ومصدومان براساس اعلام مسئولان تا ساعت ۱۴ روز سه شنبه در استان کرمانشاه ۵۳۰ کشته و ۷۴۶۰ مصدوم است و اکنون رئیس جمهوری و دولتمردان برای بررسی وضعیت، برنامه ریزی و کمک رسانی به آسیب دیدگان در منطقه زلزله زده حضور دارند.


انتهای پیام /ع

وقوع زلزله  هفت ریشتری در کرمانشاه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار