پیام تسليت فرماندار يزد درپی حادثه تلخ و غم انگيز زلزله استان كرمانشاه

فرماندار يزد در پيامی حادثه تلخ و غم انگيز زلزله استان كرمانشاه را تسليت گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ فرماندار يزد در پيامی حادثه تلخ و غم انگيز زلزله استان كرمانشاه را تسليت گفت.

 مصطفی سالاری فرماندار يزد در پیامی وقوع حادثه دلخراش زلزله یکشنبه شب غرب کشور که موجب جان باختن و زخمی شدن تنی چند از هموطنان عزیزمان شده است، را تسلیت گفت.

در اين پيام آورده است:

خبر وقوع حادثه تلخ زلزله در استان کرمانشاه و جانباختگان وقربانیان جمعی از هموطنان عزیز در شهرهای سرپل ذهاب، اسلام آباد و مناطق مجاور، موجب تأسف و تألم روحی و قلبی مردم ايران اسلامی به ويژه مردمان ديار دارالعباده و دارالعلم يزد شده است.

اینجانب ضمن تسلیت این مصیبت به تمامی مردم شریف ایران و علی الخصوص مردم قهرمان کرمانشاه، از درگاه ایزد منان برای درگذشتگان، غفران الهی و برای بازماندگان صبر و بردباری خواهانم.

مردم فهيم شهرستان يزد ضمن ابراز همدردی با هموطنان عزیزمان در استان کرمانشاه به مانند گذشته در اين برهه حساس با اهداء كمك های نقدی و غير نقدی خود ياری گر هموطنان عزيزشان خواهند بود.

لازم بذكر است اينجانب ضمن اعلام آمادگی شورای هماهنگی مديريت بحران شهرستان يزد برای اعزام نيروهای امدادی و وسائل مورد نظر به محض هرگونه درخواست، از شهروندان نوع دوست يزدی می خواهم تا كمك های نقدی و غير نقدی خود را فقط به مراكز جمعيت هلال احمر در سطح شهرستان تحويل نمايند.

انتهای پیام/ ی

پیام تسلیت فرمانداریزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار