المپیکی ایران آمریکایی ها را شگفت زده کرد

یک رسانه آمریکایی در گزارشی ویژه به اقدام فروش مدال طلای المپیک توسط یک قهرمان ایرانی وزنه برداری به عنوان یک شگفتی نادر یاد کرد.

المپیکی ایران آمریکایی ها را شگفت زده کردبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  رسانه آمریکایی در این باره نوشت:کیانوش رستمی قهرمان المپیک ریو 2016، مدال طلای خود را برای جمع آوری پول برای قربانیان زلزله روز یکشنبه که حداقل 452 نفر در ایران و عراق جان خود را از دست دادند،مورد حراج قرارداد.

این رسانه در ادامه می افزاید: در اواخر روز یکشنبه، زلزله 7.3 ریشتری در منطقه مرزی دور افتاده بین ایران و عراق رخ داد،که این حادثه موجب شد تا نه تنها هزاران نفر زخمی شوند بلکه صدها روستا هم نابود شود.

رستمی که در سال 2016 در بازی های ریو دو ژانیرو مدال طلا را به دست آورده بود،پس از این اتفاق تلخ می گوید که عمق فاجعه آن قدر او را ناامید کرده است که تصمیم گرفت تا به کسانی که در معرض آسیب هستند کمک کند.

دارنده مدال طلا المپیک 2016 ریو ادامه داد: وظیفه من این است که برای کمک به هموطنان عزیزم که در اثر زمین لرزه رنج می برند، قدمی کوچکی بردارم.من مدال طلای خود را که به مردم تعلق دارد، به مردمم باز می گردانم.

انتهای پیام/

قهرمان المپیک ایران مدال طلا خود را به حراج گذاشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار