هفته سیزدهم لیگ دسته اول فوتبال؛

نفت مسجد سلیمان کماکان صدرنشین لیگ/ نساجی صعود کرد

در چارچوب هفته سیزدهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشورمان امروز با 9 بازی برگزار شد که نفت مسجد سلیمان کماکان صدرنشین است.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در چارچوب هفته سیزدهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشورمان ( لیگ آزادگان ) امروز (سه‌شنبه) 9 بازی برگزار شد که در حساس ترین دیدارها، مس کرمان مقابل ماشین سازی تبریز به پیروزی یک بر صفر رسید و تقابل برق جدید شیراز و نفت مسجدسلیمان با تساوی صفر بر صفر پایان یافت.

تک گل کرمانی ها در این دیدار را مقداد اکبرخواه در دقیقه 70 به ثمر رساند.

همچنین نساجی مازندران با هدایت مهدی پاشازاده مقابل صبای قم قرار گرفت و به برد یک بر صفر رسید و در تقابل ایرانجوان بوشهر و شهرداری ماهشهر هم نماینده بوشهر با گل احمد جبوری در دقیقه 70 به پیروزی 1-0 رسید.

نتایج کامل مسابقات هفته سیزدهم لیگ دسته اول به شرح زیر است:

مس کرمان یک - ماشین‌سازی تبریز صفر

نساجی قائمشهر یک - صبای قم صفر

مس رفسنجان 2 - بادران تهران 3

راه‌آهن یک - آلومینیوم اراک 2

ملوان بندرانزلی یک - گل‌گهر سیرجان یک

اکسین البرز یک - فجرسپاسی شیراز صفر

شهرداری تبریز صفر - خونه‌به‌خونه بابل صفر

برق جدید شیراز صفر - نفت مسجد سلیمان صفر

در پایان دیدارهای هفته سیزدهم،‌ تیم نفت مسجد سلیمان با هدایت محمود فکری و با وجود تساوی مقابل برق جدید همچنان با 30 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیم نساجی مازندران نیز با برتری مقابل صبای قم با 26 امتیاز به رده دوم جدول صعود کرد و شاگردان پاشازاده در نساجی مازندران سوم هستند.

در انتهای جدول نیز همچنان راه‌آهن بدون برد و با 2 امتیاز در قعر جدول باقی‌مانده است.

گفتنی است، هفته چهاردهم رقابت های لیگ آزادگان سه شنبه 30 آبان برگزار می شود و 2 تیم نخست جدول به طور مستقیم راهی لیگ برتر خواهند شد و تیم سوم باید به مصاف تیم چهاردهم رقابت های لیگ برود.

 انتهای پیام/

نتایج هفته سیزدهم لیگ دسته اول فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار