کشف 45 فقره سرقت و دستگیری 16 سارق

فرمانده انتظامی شهرستان جيرفت از کشف 45 فقره سرقت و دستگیری 16 سارق در جیرفت خبر داد.

کشف 45 فقره سرقت و دستگیری 16 سارقبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ؛ سرهنگ ماشاالله ملائی فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت در حاشیه اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی،گفت : پلیس شهرستان جیرفت با برنامه‌ريزي های مدون، برخورد با مخلان نظم و امنيت عمومي را در جهت افزايش رضایت شهروندان از عملکرد پلیس به صورت ویژه در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: در این راستا طی یک هفته گذشته ،طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف دستگيري متهمین تحت تعقيب، اراذل و اوباش ، دستگيري سارقین و كشف اموال سرقتی در سطح شهرستان اجرا شد.

اين مقام انتظامی اظهار داشت: در نتیجه تيم های تلفيقی اين فرماندهی در کلانتری و پاسگاه ها و پلیس های تخصصی با هماهنگی مقام قضايی، محل اختفای متهمین و هنجارشکنان اجتماعی را شناسایی و در عملياتی منسجم 52 نفر متهم تحت تعقیب دستگاه قضایی را دستگير کردند. همچنین در این مدت 45 فقره سرقت کشف و 16 سارق نیز دستگیر شد.

ملائی همچنین تصریح کرد:توقیف 27 دستگاه خودرو متخلف و امحاء شیشه دودی 19 دستگاه خودرو ٬ از دیگر دستاوردهای این طرح در شهرستان است.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت با تأکيد بر اجرای طرح های مختلف پليسی به صورت محسوس و نامحسوس در سطح شهرستان اظهار كرد: مشارکت مردم در ثبات امنیت نقشی کلیدی دارد و هر چه پيوند بین مردم و پلیس قوي تر باشد امنيت حاصل از آن ملموس تر و پايدار تر خواهد بود.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار