بهبود روند بازسازی مناطق جنگزده با تفکر بسیجی

امام جمعه آبادان گفت : اگر در زمان بازسازی مناطق جنگزده تفکر بسیجی حاکم بود وضعیت آبادان و خرمشهر به مراتب بهتر بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛حجت الاسلام علی ابراهیمی پور امام جمعه آبادان در جلسه هماهنگی هفته بسیج در فرمانداری آبادان افزود: در زمان بازسازی مناطق جنگ زده اعتبارات خوبی در بخش های مختلف برای بازسازی مناطق جنگ زده اختصاص یافت که متاسفانه بدلیل حاکم نبودن تفکر بسیجی در مدیریت بودجه ها شهر آبادان هم اکنون با مشکلات زیادی مواجه است.

وی گفت:اگر امروز در بحث فاضلاب، مبلمان شهری، بهسازی معابر مشکل داریم بدلیل حاکم نبودن تفکر بسیجی در زمان بازسازی است.

حجت الاسلام ابراهیمی پور افزود:یکی از دلایل مهمی که سبب جاودانه شدن بسیج شده فرهنگ و تفکر بسیجی است چرا که فعالیت‌های بسیجیان در راستای حفظ آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های اسلامی است .

در ادامه این جلسه معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری آبادان با بیان اینکه تفکر بسیجی در آحاد ملت سبب قوام و دوام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، افزود: در ابتدای تشکیل این نهاد مقدس کسی تصور نمی کرد که این تفکر در تمام بخش‌های مدیریتی وارد عرصه شود.

امیر حمزه بزرگی نیا به هشت سال دفاع مقدس و حضور نیروهای بسیجی در کنار نیروهای ارتش، سپاه و نیروهای نظامی اشاره کرد و گفت: تفکر بسیجی در دفاع مقدس در واقع بهره گیری از ظرفیت های مردمی در هشت سال جنگ تحمیلی بود.

وی افزود : با پایمردی همین جوانان، نوجوانان و اقشار جامعه در قالب بسیج بود که توانستیم جنگ را مدیریت کنیم و به پیروزی برسیم.

هفته بسیج از ۲۹ آبان ماه آغاز و تا پنج آذرماه سالروز تشکیل بسیج به فرمان بنیانگذار انقلاب ، ادامه دارد.

انتهای پیام /د

تفکر بسیجی می توانست روند بازسازی مناطق جنگزده را بهبود بخشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.