حدادی: امیدوارم سال آینده رکوردم را به بالای ۷۰ متر ارتقا دهم/ دوست دارم وزیر را ببینم، اما موفق نشدم

نایب قهرمان المپیک لندن گفت: امیدوارم سال آینده رکوردم را به بالای ۷۰ متر ارتقا دهم چرا که مک ویلیکنیز هم اعتقاد دارد می توانم این رکورد را ثبت کنم.

احسان حدادی در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره آخرین وضعیت آماده سازی اش بیان کرد: به تنهایی تمرین کردن در آمریکا سخت است و به همین دلیل اذیت می شوم. طبق مذاکراتی که با فدراسیون داشتم قرار است با مک ویکینگ صحبت کنیم و در صورت فراهم شدن شرایط او به ایران بیاید و من هم به آمریکا بروم.

او ادامه داد: مدتی حسین توکلی فعالیت های مرا زیرنظر می گیرد و احتمال دارد در اردوی روسیه هم کیم را همراه داشته باشیم. هدف اصلی من نتیجه گیری در بازی های آسیایی جاکارتا و المپیک ۲۰۲۰ است.

حدادی افزود: امیدوارم سال آینده رکوردم را به بالای ۷۰ متر ارتقا دهم چرا که مک ویلیکنیز هم اعتقاد دارد می توانم این رکورد را ثبت کنم. ان شالله هر چه که خیر است برای من پیش بیاید و در نهایت بتوانم در المپیک توکیو نتیجه خوبی بگیرم.

نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک ریو درمورد طولانی شدن روند انتخاب مربی اش گفت: من تا اواخر مهر درگیر مسابقات لیگ دو و میدانی بودم. پس از پایان آن رقابت ها هم ۱۵ روز ریکاوری کردم و در کنار آن برای انتخاب مربی با مک ویلکینز آمریکایی صحبت های ابتدایی را انجام دادم. البته طولانی شدن انتخاب مربی ام به سال های پیش بازمی گردد و من پس از المپیک ۲۰۱۲ بدون مربی تمرین کردم که این امر سبب شد بلاتکلیف باشم و رکوردهایم افت و خیز داشته باشد. البته در دوره ای پیش از المپیک ریو با کیم بوخنسوف تمرین کردم.

هر روزی که از دست بدهیم در بازی های آسیایی جاکارتا تاثیرمنفی اش را می بینیم

او افزود: خوشبختانه امسال نتایج خوبی گرفته ام و در فصل سرما رکورد ۶۶ متر را ثبت کرده ام. امیدوارم هر چه سریع تر مربی ام انتخاب شود چرا که امروز و فردا کردن برای انتخاب او به صلاح نیست و هر یک روزی که از دست بدهیم در بازی های آسیایی جاکارتا تاثیرمنفی اش را می بینیم.

در نظر دارم تا ۵، ۶ سال دیگر در سطح جهان و المپیک فعالیت کنم

 حدادی درباره برنامه تمرینی اش پیش از حضور مک ویلکینز در ایران گفت: با توجه به اینکه این‌دوره زمانی در آماده سازی من نقش اساسی دارد قرار شد همراه با حسین توکلی اردوی یک ماهه ای را در کیش برگزار کنم تا شرایط حضور مک ویلکینز در ایران فراهم شود. اعضای سازمان تیم های ملی هم در نشست امروز(سه شنبه) نظراتشان را اعلام کردند و امیدوارم این امر جمع بندی خوبی داشته باشد چراکه سرنوشت ورزشی من به انتخاب مربی ام بستگی دارد. قرار است ۵ تا ۶ سال دیگر در سطح جهان و المپیک فعالیت کنم و تا ۱۰ سال دیگر هم در رقابت های آسیایی حضور داشته باشم‌. بنابراین باید تکلیف مربی ام مشخص شود.

 رکورددار پرتاب دیسک آسیا درمورد منبع درآمدش گفت: به عنوان ورزشکاری حرفه ای که مثلث مدال آوری ایران را در المپیک به مربع تغییر دادم انتظار دارم مسئولان ورزش نگاه ویژه تری به دو و میدانی داشته باشند. وزیر ورزش بارها در صحبت هایش اعلام کرده نگاه ویژه ای به این رشته دارد اما باید این امر عملی شود. ورزشکار المپیکی در تمام دنیا از وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک انتظار حمایت دارد. از زمانیکه سلطانی فر روی کار آمده است نتوانستم او را ببینم اما او به عنوان پدر خانواده ورزش ایران باید صحبت ها و درد دل هایم را بشنود. علاقه دارم درباره دو و میدانی و مشکلاتم با وزیر ورزش صحبت کنم اما این امر تاکنون محقق نشده است. هرچند سال گذشته بخشنامه استخدام مدال آوران المپیکی ابلاغ شد اما این موضوع تنها دغدغه ام نیست و مسائل روحی و روانی هم اهمیت زیادی دارد که دوست دارم مانند یک پدر و پسر آن ها را با سلطانی فر در میان بگذارم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.