بار 100 کیلویی تریاک به دست پلیس رسید

فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف و ضبط 100 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک در ورودی کلانشهر اهواز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی استان خوزستان بیان داشت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنيت اجتماعی و مبارزه قاطع با فروشندگان و توزيع کنندگان مواد مخدر، با همکاری دستگاه های اطلاعاتی مأموران پليس مبارزه با موادمخدر از انتقال يک محموله مواد مخدر به شهرستان اهواز مطلع شدند و بلافاصله موضوع را به صورت ويژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر با انجام اقدامات تخصصی مسیر تردد قاچاقچیان مواد مخدر را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضائی و مستقر شدن در ورودی شهرستان اهواز، تریلر حامل مواد مخدر را شناسایی و در یک عملیات منسجم و ضربتی آن را متوقف کردند.

سردار عباس زاده اذعان داشت: در بازرسی از خودروی توقیف شده مقدار 100 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به اینکه در این رابطه یک سوداگر مرگ دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شده است، اظهار کرد: یکی از اولویت های مهم پلیس اجرای طرح های ارتقاء امنيت اجتماعی و مبارزه با سوداگران مرگ و خرده فروشان مواد مخدر است.

انتهای پیام/گ

کشف بار 100 کیلویی تریاک در اهواز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.