رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان

اولین محموله کمک های ورزشکاران اصفهانی به کرمانشاه ارسال می شود

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان گفت: اولین محموله کمک های جامعه ورزش اصفهان فردا به کرمانشاه ارسال می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،وحید رجبی  اظهار کرد: در ساعات میانی امروز تصمیم گرفتیم برای کمک به مردم زلزله زده کرمانشاه اقداماتی را با کمک ورزشکاران و هیأت های ورزشی استان اصفهان انجام دهیم، بنابراین پس از تماس با روسای هیأت های ورزشی، خوشبختانه این طرح مورد استقبال قرار گرفت و اولین محموله کمک های هیأت های ورزشی و برخی از ورزشکاران اصفهان فردا به مناطق زلزله زده ارسال می شود.

رجبی افزود: مردم شهیدپرور و انقلابی اصفهان به خصوص جامعه ورزش همیشه و در تمام امور پیش رو بوده و هستند و این روحیه پهلوانی و انقلابی ریشه در ذات مردم اصفهان دارد.

وی ادامه داد: با توجه به استقبال صورت گرفته، پیش بینی می کنیم بیش از ۱۰ محموله از کمک های جامعه ورزش اصفهان را به سوی مناطق زلزله زده ارسال کنیم.

  ورزشکاران و هیات های ورزشی اصفهان می توانند کمک های خود شامل پتو و پتوی مسافرتی، حصیر و زیرانداز، لباس نو و تمیز گرم، کاپشن، شلوار و کفش، چادر مسافرتی، وسایل گرمایشی، کمپوت، کنسرو، خشکبار و ... را به سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان واقع در میدان انقلاب، خیابان کمال اسماعیل، جنب مجتمع یاس، کوچه ۴، ساختمان چمران تحویل دهند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار