اهدای ۱۰۰ کتاب کودکان پرورش فکری سیستان و بلوچستان به زلزله زدگان

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان گفت: ۱۰۰ جلد کتاب به همراه تعدادی عروسک از طرف این نهاد برای کودکان حادثه دیده کرمانشاه ارسال شد.

اهدای ۱۰۰ کتاب کودکان پرورش فکری سیستان و بلوچستان به زلزله زدگانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، معصومه هادی  مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  ضمن تسلیت به همه مردم ایران و خانواده‌های داغدیده حادثه زلزله کرمانشاه اظهار داشت: این هدایا همراه با کمک‌های مردمی سیستان و بلوچستان به مناطق زلزله زده غرب کشور ارسال می‌شود و در روز‌های آینده به دست کودکان خواهد رسید.

وی افزود: کودکان با توجه به روحیه لطیفی که دارند همواره در معرض آسیب‌های بیشتری نسبت به بزرگسالان هستند و به همین دلیل نیاز به حمایت ویژه‌ای دارند که امیدواریم این هدایا آنان را برای لحظاتی از اتفاق‌های پیرامونشان دور کند.

وی ابراز امیدواری کرد، با همت مردم و مسئولان، مردم حادثه دیده بتوانند زندگی خود را از سر گیرند.

 زمین لرزه شدیدی ساعت ۲۱:۴۸ شامگاه یکشنبه ۲۱ آبان ۹۶ با قدرت ۷.۳ درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) در ژرفای ۹ و ۳۳ کیلومتری زمین استان‌های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش‌های گسترده‌ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار