دعوت 236 هنرمند به دومین جشنواره ستاره های صحنه کشور

دبیر دومین جشنواره ستاره‌ های صحنه کشور گفت: از 236 هنرمند برای حضور در جشنواره دعوت شده است.

دعوت 236 هنرمند به دومین جشنواره ستاره های صحنه کشوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  صمد قربان نژاد دبیر دومین جشنواره ستاره‌ های صحنه کشور گفت: از 236هنرمند برای حضور در دومین جشنواره ستاره های صحنه کشور که روزهای دوم و سوم آذرماه سال جاری در شهر سرچشمه رفسنجان برگزار می‌شود، دعوت شده است.

وی افزود: 28 استان در دومین جشنواره ستاره‌های صحنه کشور شرکت کرده اند و استان‌های تهران، کرمان، اصفهان، خراسان رضوی و خوزستان بیشترین شرکت ‌کنندگان در جشنواره امسال را دارند و استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، ایلام و کردستان هیچ نماینده ای در جشنواره ندارند.


وی با بیان اینکه 20 هنرمند در نمایش کمدی انفرادی، 10 گروه در نمایش میان ‌پرده کمدی، 10 گروه در نمایش کودک و 13 گروه در نمایش‌ های مهیج به بخش پایانی جشنواره راه پیدا کردند، تصریح کرد: دومین جشنواره ستاره های صحنه کشور شامل آیین افتتاح، برگزاری رقابت ‌ها، انتخاب منتخبان و مراسم اختتامیه است و از برگزیدگان نیز تجلیل می‌شود.


وی گفت: در نخستین بخش جشنواره، نمایش چهار بخش کمدی انفرادی شامل استندآپ کمدی، شومنی، تقلید صدا، افکت و سایه بازی برگزار می شود.


دبیر جشنواره ستاره ‌های صحنه کشور به دومین بخش جشنواره اشاره کرد و افزود: نمایش میان پرده کمدی در برنامه ‌های جنگ شادی با ساده‌ ترین طراحی صحنه و لباس در دومین بخش جشنواره برگزار می شود.


وی اظهار کرد: سومین بخش جشنواره نیز به نمایش های میان پرده کودک و بخش چهارم به نمایش های مهیج مانند طرح دستی، آکروبات و هنرهای مهیج اختصاص دارد.


قربان نژاد با اشاره به اینکه درزمینه سرگرمی های نمایشی استان کرمان پیشرو است افزود: یکی از اهداف برگزاری جشنواره ستاره های صحنه کشور بسترسازی همکاری مداوم هنرمندان استان های مختلف است.


وی بیان کرد: برنامه های جشنواره ستاره های صحنه کشور را بطور زنده از شبکه رسانه جشنواره پوشش می دهیم، این برنامه ها در سایت رسمی جشنواره قابل دانلود است.


دبیر جشنواره ستاره های صحنه کشور گفت: استان تهران با 27 نماینده بیشترین شرکت کننده را در دومین جشنواره ستاره‌های صحنه کشور دارد و استان های کرمان، اصفهان، خراسان رضوی و خوزستان به ترتیب بیشترین شرکت کنندگان را در جشنواره سال جاری دارند.


وی افزود: چهار بخش جشنواره سال جاری در مجموع 236 هنرمند و گروه هنری که حداقل سه سال سابقه فعالیت هنری مستمر دارند شرکت کرده‌ اند.


قربان نژاد با اشاره به تعداد هنرمندان در بخش‌های مختلف جشنواره افزود: در نمایش کمدی انفرادی 20 هنرمند، در بخش نمایش میان پرده کمدی 10 گروه، در بخش نمایش کودک 10 گروه و در نمایش های مهیج بخش پایانی 13 گروه به جشنواره راه پیدا کردند.


وی خاطرنشان کرد: جشنواره سال جاری از ساعت 9 صبح دوم آذرماه با آیین افتتاحیه، برگزاری رقابت‌ها، انتخاب منتخبان و مراسم اختتامیه در سوم آذرماه برگزار خواهد شد و همچنین از برگزیدگان در بخش های مختلف نیز تجلیل می شود.


دومین جشنواره ستاره‌ های صحنه کشور باهمت شرکت صنایع ملی مس ایران و آموزشگاه آرین برگزار می شود و 236 هنرمند از 28 استان به این جشنواره دعوت شده اند.

 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار