فرمانداربافق:

پرورش 90 قطعه شترمرغ در بافق

فرماندار بافق گفت:3واحد پرورش شترمرغ در مجموعه شهرستان موافقت اصولی را دریافت کرده اند و به دنبال مراحل تحویل زمین هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمدزاده رحمانی فرماندار بافق گفت:3واحد پرورش شترمرغ در مجموعه شهرستان موافقت اصولی را دریافت کرده اند و به دنبال مراحل تحویل زمین هستند.

زاده رحمانی در حاشیه بازدید از واحدهای پرورش دهنده شترمرغ در این شهرستان با بیان اینکه طی چندماهه اخیر افراد زیادی جهت پرورش شترمرغ در این شهرستان متقاضی شده اند.

وی عمده مشکلات پرورش دهندگان در این شهرستان را تامین آب در حوزه آب و فاضلاب شهری و روستایی عنوان و بیان کرد:3مورد حل شده و 2واحد دیگر مانده است که بحث تامین آب را انجام می دهیم.

فرماندار بافق با بیان اینکه ظرفیت مجموعه های پرورش دهنده این گونه برای پروار در این شهرستان 300قطعه می باشد تصریح کرد:در حال حاضر ظرفیت واحد پرورش دهنده شترمرغ در این شهرستان 90 قطعه می باشد.

فرماندار بافق افزود:این واحد فعالیت خود را از سال 95آغاز کرده و تاکنون 2گله را به مرحله کشتار رسانده است و با برنامه ریزی های صورت گرفته تا اواخر سال 96می تواند 120قطعه دیگر را پروار کند.

گفتنی است:مشکل عمده این پرورش دهنده شترمرغ، واگذاری زمین و تسهیلات جهت افزایش کار است که با کمک مسوولان این پرورش دهنده می تواند طی یکسال آینده 250قطعه را به مرحله پروار برساند.

انتهای پیام/ ی

کم آبی مشکل پرورش دهندگان شترمرغ در بافق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.