تولید یک هزار تن شمش طلا در سال جاری هدف کارخانه طلای زرشوران تکاب

رئیس هیات عامل ایمیدرو از افزایش ذخیره طلای زرشوران خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، مهدی کرباسیان اظهار کرد: میزان تولید طلا در این کارخانه طی یک ماه اخیر از مرز ۱۰۰ کیلوگرم گذشته است.

وی افزود: کارخانه زرشوران  تکاب در دوران تحریم و بدون بهرمندی از تکنولوژی های خارجی آغاز به کار کرد و خوشبختانه با توجه به آمارهای اعلام شده به خصوص در زمینه میزان تولید طلا، پیشرفت هایی را در این مجموعه شاهد هستیم.

رییس هیات عامل ایمیدرو با بیان اینکه افزایش ذخیره طلای زرشوران، این مجموعه را در رده معادن با کلاس جهانی قرار داد عنوان کرد: سال گذشته مواد پشت کارخانه تا فرصت استخراج، یک ماه بود اما اکنون این بازه زمانی تا ۱۱ ماه افزایش یافته است.

روانبخش امیری مدیرعامل شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران نیز گفت: میزان ذخیره زمین شناسی حدود ۲۶ میلیون تن کانسنگ در رده یک، برآورد شده است و ۲ ماه از آغاز فعالیت پیمانکار جدید می گذرد.

امیری با بیان اینکه رفع مشکلات مربوط به جاده معدن در دست اقدام است تصریح کرد: برنامه ما در سال ۹۶ تولید یک هزار کیلوگرم شمش طلا است و تاکنون ۴۰ درصد از برنامه های امسال ما محقق شده است.

مدیرعامل شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران اعلام کرد: تناژ مصرفی کارخانه ۱۰۷ تن کانسنگ طلا و ظرفیت تولید سالانه طراحی ۲۰۰۰ کیلوگرم است.

انتهای پیام/ع

تولید یک هزار تن شمش طلا هدف کارخانه طلای زرشوران 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.