تهدید مالک سیاه جامگان به کناره گیری از لیگ برتر فوتبال

مالک سیاه جامگان اعلام کرد که در صورت بخشیده نشدن محرومیت پسرش دیگر در لیگ برتر تیمداری نمی‌کند.

محمد رضا عباسی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره محرومیت 3 ساله مدیر عامل سیاه جامگان اظهار کرد: فوتبال ما قانون ندارد چرا که مسئولان فرق میان دعا با سحر و جادو را نمی دانند. زمانی که برنامه پرببنده ورزشی با یک رمال و جادوگر مصاحبه می کند باید فاتحه فوتبال کشورمان را بخوانیم. 

او ادامه داد: اگر محرومیت پسرم بخشیده نشود به طور حتم تیم را از لیگ برتر بیرون می کشم و دیگر تیمداری نمی کنم. به هر حال برای اولین بار در تاریخ ورزش کشور می خواهم این کار را کنم تا همه بدانند که  در برابر بی عدالتی ایستادگی می کنم. 

پسرم یکی از متدین ترین مدیران فوتبال  است 

عباسی بیان کرد: من از نزدیک می بینم که پسرم چقدر زحمت می کشد تا سیاه جامگان رشد و پیشرفت کند. پسرم یکی از متدین ترین مدیران فوتبال  است و همواره در جیبش قرآن بوده است. مسئولان ذکر و دعای ائمه را پیدا کردند و به پسرم تهمت جادوگری زدند. 

مالک باشگاه سیاه جامگان درباره اینکه چرا حکم محرومیت پسرش هنوز اجرا نشده است، بیان کرد: فوتبال ما حساب و کتاب ندارد و مسئولان هر روز نظرشان تغییر می کند. بی نظمی در فوتبال بیداد می کند و هر کسی برای خودش در فدراسیون رئیس است و هیچ کس از مسئولان رده بالایی تبعیت نمی کند. 

اگر پسرم محروم شود در لیگ برتر تیمداری نمی کنم

او درباره جانشین علی عباسی در مدیریت باشگاه سیاه جامگان گفت: اگر قرار باشد پسرم محروم باشد دیگر در لیگ برتر تیمداری نمی کنم. فوتبال را به علت برقراری عدالت بازی می کنیم. در حال حاضر هر کسی در فدراسیون فوتبال حرف خودش را می زند و بدون مدرک صحبت می کنند.  

عباسی درباره حاشیه های زیاد در تیم سیاه جامگان بیان کرد: هر اتفاقی رخ می دهد شاید حکمتی دارد. گردن ما در برابر عدالت باریک است اما در مقابل بی عدالتی گردن کلفت هستیم. به هر حال به تاج رئیس فدراسیون فوتبال هم می گویم که در صورت محرومیت پسرم، تیم را از لیگ برتر فوتبال بیرون می کشم. 

مالک سیاه جامگان بیان کرد: عادل فردوسی پور باید جواب بدهد که چرا قبل از بازی تیم ما  برابر استقلال درباره رمالی و جادوگری صحبت می کند. البته ما به مسائل حاشیه ای عادت داریم اما اقدام پرببینده ترین برنامه ورزشی درست نبود. 

عباسی درباره تغییر نام سیاه جامگان گفت: اختلاف همیشگی ما با مسئولان ورزش استان مشهد  بر سر مجوز باشگاه است که هنوز نام پیشنهادی را قبول نکردند. طبق برنامه اعضای باشگاه امروز جلسه ای با مسئولان ورزش استان داشتند تا تکلیف نام باشگاه مشخص شود. به هر حال هر اسمی که می خواهند برای تیم ما بگذارند تا مجوز را دریافت کنیم. 

بعد از هفت سال می گویند نام سیاه جامگان باید تغییر کند 

او ادامه داد: مردم مشهد اسم سیاه جامگان را دوست دارند اما مسئولان قصد دارند این اسم را تغییر بدهند. به هر حال هفت سال است که تیم ما با نام سیاه جامگان بازی می کند اما مسئولان تربیت بدنی استان گفتند که باید اسم را عوض کنید. در ابتدا گفتند ابومسلم را از ابتدای تیم خود بردارید و اکنون هم می گویند سیاه جامگان هم باید تغییر بدهید. 

عباسی در پایان درباره دریافت نکردن مجوز حرفه ای از سوی باشگاه سیاه جامگان خاطر نشان کرد: مجوز حرفه ای اهمیت ندارد. مسئولان مجبور بودند که به سه تیم مجوز حرفه ای بدهند تا آنها در آسیا بتوانند شرکت کنند و به نفت تهران هم مجوز ندادند. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.