15 کامیون اقلام ضروری زلزله زدگان از خوزستان راهی کرمانشاه شدند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان از ارسال 15 کامیون حاوی انواع کنسرو، پتو، چادر، نان و آب معدنی به کرمانشاه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کیامرث حاجی زاده، مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان در محل بارگیری و ارسال اقلام ضروری و مورد نیاز زلزله زدگان کرمانشاه در اهواز گفت: در حال حاضر تمامی دستگاه های عضو ستاد بحران و مردم شریف خوزستان همگی برای امر خدمت رسانی به حادثه دیدگان زلزله کرمانشاه اعلام آمادگی کرده و هر یک به نوبه خود به خدمت رسانی و تهیه اقلام مورد نیاز حادثه دیدگان مشغول هستند.

وی بیان داشت: در این 2 روز گذشته چندین محموله از طریق جمعیت هلال احمر استان به کرمانشاه ارسال شده و در روز سه شنبه نیز با همکاری ویژه اداره کل راه و شهرسازی و اداره کل حمل و نقل جاده ای استان در خصوص تهیه ماشین آلات مورد نیاز،15 دستگاه تریلر و 10 تن تیه شده و بیش از 150 تن محموله مواد غذایی شامل انواع کنسرو، آب معدنی، پتو، چادر، نان، خرما و سایر ملزومات تهیه شده و ارسال شد.

حاجی زاده اظهار کرد: این اقلام ارسالی در اختیار ستاد بحران و سازمان هلال احمر کرمانشاه قرار می گیرد و با نظر آن ها به دست نیازمندان و مناطق دورافتاده می رسد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان در ادامه افزود: همچنین چندین محموله دیگر ظرف روزهای آینده از خوزستان به کرمانشاه ارسال می شود و امید است که بتوانیم در خصوص کمک رسانی به این حادثه دیدگان قدم های بیش تری برداریم.

این مقام مسئول اذعان داشت: تمامی کمک های مردمی و دستگاه های اجرایی روزانه در انبارهای استان جمع آوری شده و به سرعت برای ارسال به کرمانشاه بارگیری می شود.

کیامرث حاجی زاده بیان کرد: البسه و پتو از اقلام مورد نیاز و ضروری حادثه دیدگان زلزله کرمانشاه است که امید است مردم شریف استان در این زمینه کمک های خود را تحویل دهند و انتظار می رود مردم اقلام نو تهیه کنند و از آوردن اقلام مستعمل خودداری کنند.

انتهای پیام/گ

15 کامیون اقلام ضروری به کرمانشاه ارسال شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.