نتایج دیدارهای دوستانه ملی فوتبال؛

از پیروزی بلژیک و هلند تا تساوی پرگل اسپانیا مقابل میزبان جام جهانی

در ادامه دیدارهای دوستانه ملی امروز(سه‌شنبه) 11 دیدار در سراسر جهان برگزار شد که نتایج جالبی بدست آمد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در ادامه دیدارهای دوستانه ملی امروز(سه‌شنبه) 11 دیدار در سراسر جهان برگزار شد که در حساس ترین بازی ها، اسپانیا با نتیجه 3 بر 3 مقابل روسیه متوقف شد و آرژانتین مقابل نیجریه 4 بر 2 شکست خورد.

ابتدا تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی در شهر اولسان میزبان صربستان بود و این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در این بازی لیاجیچ در دقیقه 59 برای صربستان گل زد و کو جا چئول از روی نقطه پنالتی در دقیقه 62 بازی را به تساوی کشاند.

کره‌جنوبی که به عنوان یکی از نمایندگان آسیا در جام‌جهانی 2018 روسیه حضور خواهد داشت پیش از این دیدار مقابل کلمبیا 2 بر یک پیروز شده بود.

همچنین تیم ملی چین در ورزشگاه چونگ‌کینگ المپیک میزبان کلمبیا بود و با 4 گل پیروز شد. در این بازی پاردو 6، باکا 61، بورخا 66 و 1+90 گلزنی کردند و چین شکست تلخی را تجربه کرد.

تیم‌ ملی امارات دیگر تیم آسیایی هم امروز در دیداری دوستانه مقابل ازبکستان در ورزشگاه شیخ خلیفه العین قرار گرفت که این دیدار با برتری یک بر صفر امارات خاتمه یافت.

تک‌گل شاگردان آلبرتو زاکرونی را در این دیدار علی احمد مبخوت در دقیقه 15 به ثمر رساند.

گابن و بوتسوانا نیز از ساعتی پیش رودر رو هم قرار گرفتند که تقابل این 2 تیم بدون رد و بدل شدن گلی با نتیجه صفر بر صفر خاتمه یافت.

تیم های ملی قطر و ایسلند از ساعت 20 امشب در چارچوب دیداری دوستانه در شهر دوحه به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

ویدار اورن کیارتانسون دقیقه 26 برای ایسلند و محمد مونتاری دقیقه 91 برای عنابی ها گلزنی کردند.

همچنین آرژانتین و نیجریه، همگروهی ایران در جام جهانی 2014 برزیل از ساعت 20 امشب (سه شنبه) به وقت ایران، در دیداری دوستانه در ورزشگاه کراسنودار روسیه به مصاف یکدیگر رفتند که نیجریه در حالی که دو بر صفر عقب بود در نهایت چهار بر دو حریف را شکست داد.

از پیروزی نیجریه و هلند تا تساوی پرگل اسپانیا مقابل روسیه

ابتدا بنگا 28 و آگوئرو 36 آلبی سلسته را پیش انداختند اما در ادامه ، ایهیناچو 45 ، الکس ایووبی 52 و 73 و اولاداپو ایدوو دقیقه 54 چهار گل برای نیجریه زدند تا آرژانتین در غیاب مسی شکست سختی بخورد.

تیم ملی اسپانیا هم با هدایت لوپتگی مقابل روسیه، میزبان جام‌جهانی قرار گرفت و به تساوی رضایت داد. آلبا در دقیقه 9 و راموس در دقیقه 35 از روی نقطه پنالتی اسپانیا را پیش انداختند اما سومولوف در دقیقه 41 و میرانچوک در دقیقه 51 برای روسیه بازی را به تساوی کشاندند.راموس در دقیقه 54 بار دیگر از روی نقطه پنالتی اسپانیا را پیش انداخت اما در نهایت سومولوف در دقیقه 70 برای روسیه گل زد تا این بازی جذاب با تساوی 3 بر 3 خاتمه یابد.

از پیروزی نیجریه و هلند تا تساوی پرگل اسپانیا مقابل روسیه

همچنین هلند مقابل رومانی قرار گرفت و به پیروزی راحت 3 بر صفر رسید. دیپای در دقیقه 47، بابل در دقیقه 57 و دی‌یونگ در دقیقه 81 برای هلند گلزنی کردند.

تیم های اسلواکی و نروژ نیز که هبچ کدام نتوانستند به جام جهانی 2018 صعود کنند، مقابل هم صف آرایی کردند که تقابل این 2 تیم با نتیجه یک بر صفر به سود اسلواک ها به ثمر رسید. تگ گل این مسابقه را لوبوتکا در دقیقه 93 وارد دروازه حریف کرد.

همچنین تقابل مجارها و کاستاریکا نیز با نتیجه یک بر صفر به سود مجارها به پایان رسید.

در ادامه دیدارهای دوستانه، انگلیس در ورزشگاه ومبلی لندن به مصاف برزیل رفت و آلمان قهرمان جام جهانی درکلن مقابل فرانسه قرار گرفت.

تیم ملی انگلیس که با نظر ساوت‌گیت در غیاب بیشتر ستاره‌هایی مثل هر‌کین و دله‌ آلی، 2 بازیکن تاثیرگذار باشگاه تاتنهام و با حضور ترکیبی جوان به مصاف برزیل رفته بودند، به نتیجه تساوی بدون گل مقابل بزریل دست یافتند و شاگردان یواخیم لو در حالی که تا دقیقه 93 با یک گل عقب بودند به نتیجه 2 بر 2 دست یافتند و از شکست گریختند.

برای تیم ملی فرانسه لاکازت 2 گل 34 و 71 و برای ژرمن خا ورنر56 و استیندل 93 گلزنی کردند.

شاگردان وحید هلیلهوژیچ در تیم ملی ژاپن که چند روز قبل مقابل برزیل 3-1 شکست خورده بودند، در دیدار امشب مقابل بلژیک نمایش بهتری داشتند اما در نهایت مغلوب تک گل روملو لوکاکو شدند.

از پیروزی نیجریه و هلند تا تساوی پرگل اسپانیا مقابل روسیه

این دیدار تا دقیقه 72 بدون گل دنبال شد تا اینکه روی حرکت خوب ناصر شادلی و ارسال عالی او به دهانه دروازه، روملو لوکاکو با ضربه سر کار را تمام کرد. تلاش ژاپنی ها برای زدن گل تساوی ثمری نداشت و بازی با همان یک گل به سود بلژیک به پایان رسید.

نتایج دیدارهای برگزار شده به شرح زیر است:

اتریش 2 - اروگوئه یک

ولز یک -پاناما یک

انتهای پیام/

نتایج دیدارهای دوستانه ملی فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.