عضو مجلس خبرگان رهبری:

همه امکانات دولتی برای نجات دادن زلزله زدگان به کار گرفته شده است

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت:همه امکانات دولتی، نیرو‌های نظامی و انتظامی برای نجات دادن زلزله زدگان به کار گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛آیت الله سید احمد خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری سه شنبه شب در جمع عزاداران دهه آخر صفر در حسینیه ثارالله ارومیه گفت:از همه امکانات دولتی، نیرو‌های نظامی و انتظامی برای نجات دادن زلزله زدگان به کار گرفته شده است به طوری که فرامین رهبر معظم انقلاب در این زمینه کمک‌رسانی به زلزله زدگان کرمانشاه را بیش از پیش شتاب بخشید که این موضوع قابل تقدیر است.

وی ضمن ابراز تاسف از سوءاستفاده برخی افراد نسبت به شرایط به وجود آمده در کرمانشاه،افزود: عده‌ای در صدد بهره‌برداری‌های سیاسی از این بلای طبیعی هستند که در پیش گرفتن این رویه به هیچ عنوان قابل قبول نبوده و جای تعجب دارد.

این عضو مجلس خبرگان رهبری ضمن قدردانی از آحاد کردم برای کمک‌های نقدی و غیرنقدی، گفت: مردم تنها به شماره حساب‌های اعلام شده توسط مسئولین مربوطه اعتماد کنند و فرصتی برای سوءاستفاده کنندگان نگذارند.

آیت الله خاتمی حجت‌الاسلام غلامرضا حسنی و آیت‌الله علی اکبر قریشی را یکی از ارکان اصلی و ستون‌های امنیت در منطقه و استان دانست، اضافه کرد: انقلابی‌گری را باید از این بزرگواران آموخت.

وی افزود:حضور ۱۲۰۰ طلبه از ارومیه در حوزه علمیه قم نماد تدین مردم شهر و تلاش آن‌ها برای دین و انقلاب است.

آیت الله خاتمی با ابراز خرسندی از نابودی داعش در منطقه افزود: داعش که قصد داشت دولت عراق و شام را تشکیل دهد، به فضل الهی از صحنه روزگار محو شده و یک خطر از بیخ گوش بشریت رد می شود.
وی اضافه کرد: در سال های گذشته عراقی ها با همکاری ایران اسلامی، صادقانه برای مقابله با داعش تلاش کردند و با همه توان برای نابودی این گروهک تروریستی به میدان آمدند.

وی به همه پرسی اخیر کردستان عراق نیز اشاره کرد و ادامه داد: این همه پرسی با خواست رژیم صهیونیستی در منطقه راه اندازی شد ولی نتیجه ای جز نابودی دشمنان عراق در آن مشاهده نشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به برخی سخنان در فضای مجازی در خصوص چرایی کمک ایران به سوریه، اظهار کرد: اگر به عراق و سوریه کمک نمی کردیم تا با داعش بجنگند، باید امروز در خیابان های ارومیه و تهران با داعش می جنگیدیم و این امر در عملیات تروریستی ماه رمضان امسال در تهران نمایان شد.

 

 

انتهای پیام//ن.م

انتقاد آیت‌الله خاتمی از سوءاستفاده سیاسی از زلزله کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.