مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) همدان خبر داد:

اعزام 20گروه جهادی به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) همدان از اعزام 20 گروه جهادی به مناطق زلزله زده کرمانشاه خبر داد.

20گروه جهادی از همدان به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه اعزام شدندبه گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ؛ سرهنگ شهرام صادقی مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) همدان بابیان اینکه با ابراز تاسف از وقوع زلزله در کرمانشاه ابراز تاسف کرد وتصریح کرد: حادثه دلخراش و تاسف بار درگذشت و مجروح شدن هموطنان عزیزمان بر اثر زلزله در منطقه غرب کشور باعث اندوه و ناراحتی بسیاری شد.

وی با ابراز همدردی با آسیب دیدگان زلزله و عرض تسلیت به خانواده جان باختگان افزود: در پی این حادثه تلخ و جان باختن و مصدوم شدن جمعی از هموطنان و لبیک گویی به فرمان مقام عظمای ولایت  مبنی بر تسریع در یاری رساندن به آسیب‌دیدگان خدمت‌رسانی به مناطق زلزله زده توسط بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) انجام می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به اینکه معرفی شدن استان همدان به عنوان استان معین کرمانشاه در بروز حادثه عنوان کرد: با توجه به اینکه نحوه فعالیت استان‌های معین برای هر استان در مواقع بحرانی از قبل پیش‌بینی شده است ما نیز بر حسب وظیفه و احساس تکلیف  کمک‌ها و نیروهای امدادی را به کرمانشاه اعزام می کنیم.

صادقی خاطر نشان کرد:بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تمام قوا و ظرفیت خود در مناطق زلزله‌زده در راستای خدمت‌رسانی حضور خواهد داشت.

وی گفت: با  استفاده از تمام نیروهایی که در اردوهای جهادی ما حضور دارند در حال امدادرسانی و ارائه کمک به مناطق آسیب دیده هستیم.

وی با بیان اینکه نیروهای بسیجی همواره و در هر شرایطی آماده کمک‌رسانی بوده است، افزود: اکنون نیز مانند همیشه در حال آماده باش و خدمت رسانی هستیم.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) همدانعنوان کرد: در همین خصوص از اعزام 20 گروه جهادی طی امروز به مناطق زلزله زده کرمانشاه خبر داد.

وی اضافه کرد: 200 نفر نیروی امدادی اعلام آمادگی کرده‌اند که امروز در قالب 20 گروه جهادی در جهت کمک رسانی، امدادرسانی و آواربرداری در کرمانشاه به فعالیت خواهند پرداخت.

صادقی ضمن دعوت از عموم مردم در راستای کمک به مناطق زلزله‌زده در پایگاه‌های بسیج یادآور شد: علاوه بر کمک‌های ارسالی بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) در هر لحظه اگر درخواست دیگری برای اعزام داشته باشد آماده است ضمن اینکه نیروهای بسیجی همواره به صورت خودجوش و جهادی پا به کار امداد و کمک‌رسانی هستند.

انتهای پیام/ب

امداد وکمک رسانی به مناطق زلزله دیده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.