اتحاد تشکل‌های دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی برای کمک به زلزله‌زدگان

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی از اتحاد این انجمن با بسیج و هیئت دانشجویی فاطمیون جهت جمع‌آوری اقلام مورد نیاز آسیب‌دیدگان زلزله خبر داد.

اتحاد تشکل‌های دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی برای کمک به زلزله‌زدگان

وحید عبدالله‌زاده دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت روز گذشته با همکاری مشترک انجمن‌ اسلامی دانشجویان، بسیج دانشجویی و هیئت دانشجویی فاطمیون دانشگاه غرفه‌ای جهت جمع‌آوری کمک‌های انسان دوستانه برای زلزله‌زدگان غرب کشور برپا شده است که در روز نخست 7 میلیون و پانصد هزار تومان جمع‌آوری شده است.

استقبال از غرفه امداد‌رسانی از دقایق آغازین

وی با بیان اینکه تشکل‌های دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی، همچون بسیاری از تشکل‌های دانشجویی دیگر در سطح کشور آماده هرگونه خدمت‌رسانی به هموطنان آسیب‌دیده هستند خاطرنشان کرد: این غرفه که رو به روی سلف خواهران برپا شده است از همان دقایق آغازین با استقبال مواجه شد و یک میلیون و پانصد هزارتومان به صورت نقدی و مبلغ یک میلیون تومان به حساب تعیین شده واریز شد، همچنین مبلغ 5 میلیون تومان توسط یک خیر جهت کمک به آسیب‌دیدگان اهدا شد.

پیش بینی می‌شود امروز کمک‌های نقدی و غیر نقدی بیشتر باشد

وحید عبدالله‌زاده تصریح کرد برای دریافت کمک‌های غیرنقدی هم در سطح دانشگاه و خوابگاه‌ها اطلاع‌رسانی شده که پیش‌بینی می‌شود اهدا کمک‌های نقدی و غیر نقدی به زلزله‌زدگان امروز بیشتر از روز گذشته باشد.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی خاطرنشان کرد: همه‌ی عزیزانی که تمایل دارند به ما در امداد‌رسانی به آسیب‌دیدگان زلزله غرب کشور کمک کنند، می‌توانند هدایای نقدی خود را به حساب بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی واریز کنند.

اتحاد تشکل‌های دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی برای کمک به زلزله‌زدگان

اعزام دانشجویان به سازمان انتقال خون

وی یادآورشد: با هماهنگی‌های صورت گرفته با سازمان انتقال خون، هفته آینده دانشجویان که برای اهدا خون تمایل داشته باشند  به این سازمان اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.