استاندار خراسان شمالی:

شهدا مظهر قدرت نظام اسلامی هستند

استاندار خراسان شمالی با خانواده شهید والامقام نصرت الله عظیمی و جانباز سرافراز یوسف خرّمی دیدار کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛ استاندار خراسان شمالی در این دیدارها از شهدا به عنوان مظاهر قدرت نظام اسلامی یاد و تاکید کرد: دستاوردهای امروز کشور در عرصه های مختلف مرهون از خودگذشتگی و‌ جانفشانی شهدا و ایثارگران است.

 وی افزود: والدین شهدا با تربیت فرزندانی صالح و وظیفه شناس و شهدا با درک موقعیت و‌ عمل به تکلیف، دین خود را به نظام و انقلاب ادا کردند و اینک ما به عنوان میراث داران آنان باید برای تحقق آرمان های متعالیشان تلاش کنیم.

استاندار خراسان شمالی با بیان این که سرکشی از خانواده های معزز شهدا و جانبازان فراتر از تکلیف سازمانی و اداری است، اظهار داشت: در کنار پرداختن به امور و فعالیت های روزمره، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان موجب صیقل روح و تجدید روحیه برای خدمت بهتر به مردم است.

صالحی از جانبازان هم به عنوان شهدای زنده یاد و‌ گفت: وظیفه داریم در حد توان امکانات لازم را برای خانواده های این عزیزان فراهم کنیم.

گفتنی است: شهید نصرت الله عظیمی در سال ۶۲ و در سن ۱۸ سالگی در تنگه چذابه به درجه رفیع شهادت نائل شد و یوسف خرمی جانباز ۲۵درصد نیز طی عملیات خیبر در جزیره مجنون به افتخار جانبازی نائل آمده است.

انتهای پیام/آ

دیدار استاندار خراسان شمالی با خانواده شهید و جانباز جنگ تحمیلی در بجنورد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.