کشف 313 کیلوگرم تریاک توسط کلانتری 11جیرفت

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت از کشف 313 کیلوگرم تریاک توسط کلانتری 11 این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،  سرهنگ ماشاالله ملائی فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت گفت: در پی انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی توسط مامورین کلانتری 11 شهید قرنی جیرفت، شناسایی یک دستگاه خودرو پژو 405 حامل مواد مخدر در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: مامورین پلیس در بررسی های بیشتر و با ردیابی دقیق، محل توقف خودرو مذکور در یکی از روستاهای حاشیه شهر را شناسایی و در یک عملیات ضربتی در بازرسی از خودرو مقدار 313 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

سرهنگ ملائی تصریح کرد: عرضه تابع تقاضاست و متاسفانه تقاضا برای مصرف مواد مخدر بالاست و البته پلیس در راستای وظایف ذاتی خود با همه توان با هرگونه فعالیت در عرصه مواد مخدر مقابله می کند و کشفیات مواد مخدر سند اثبات این ادعاست.

ملائی افزود:ضرورت دارد تمامی دستگاه های فرهنگی و آموزشی نیز به وظایف خود عمل کنند و با انجام اقدامات لازم و اثربخش زمینه کاهش تقاضا را فراهم کنند تا بیش از این جوانان عزیزمان به مواد مخدر آلوده نشوند.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت اظهار کرد:مبارزه جدی با مواد مخدر نیازمند همکاری و مشارکت مردم است و از همه شهروندان خواست هرگونه اخبار در خصوص خرید، فروش و حمل مواد مخدر را بلافاصله به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.
انتهای پیام/ی

کشف مواد مخدر در جیرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار