ژست نمایشی نتانیاهو برای کمک به زلزله‌زدگان ایران!

نخست‌وزیر رژیم اشغالگر صهیونیستی ضمن «خطرناک» توصیف کردن ایران، پیشنهاد کمک به زلزله‌زدگان ایرانی را مطرح کرد!

ژست نمایشی نتانیاهو برای کمک به زلزله‌زدگان ایرانی!به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، در جمع حاضران در مجمع عمومی فدراسیون یهودیان شمال آمریکا در لس آنجلس در تهدیدی پوچ گفت: اگر چاره‌ای نداشته باشیم به تنهایی علیه ایران اقدام می‌کنیم.

او در این مجمع گفت ایران جایی در سوریه نخواهد داشت که از آن، به اسرائیل حمله کند و افزود: «ایران قصد تقویت موضع نظامی خود را در سوریه دارد. آن‌ها می‌خواهند حضور نظامی دریایی، زمینی و هوایی دائم در این کشور داشته باشند و نیت علنی آن‌ها استفاده از سوریه به عنوان پایگاهی برای ویران کردن اسرائیل است. ما با این اقدام موافقت نمی‌کنیم. من خیلی روشن گفته‌ام اسرائیل برای متوقف کردن این روند، تلاش می‌کند.»

نخست وزیر رژیم صهیونیستی تاکید کرد: «ما همگی باید با هم برای توقف تجاوزهای ایران و تلاش این کشور برای دستیابی به سلاح هسته‌ای تلاش کنیم. اگر ما همه باهم باشیم به این اهداف دست می‌یابیم، اما اگر ما مجبور باشیم به تنهایی در برابر این تحولات می‌ایستیم. ایران به سلاح هسته‌ای دست نمی‌یابد. این کشور، سوریه را به پایگاهی نظامی علیه اسرائیل تبدیل نخواهد کرد.»

نتانیاهو در بخشی دیگر از اظهاراتش با تاکید بر نارضایتی اسرائیل از توافق هسته‌ای ایران گفت: «ما باید اطمینان حاصل کنیم ایران هرگز به سلاح هسته‌ای دست نمی‌یابد. این خلاصه کلام و مهمترین آن است. توافق هسته‌ای، این هدف را محقق نمی‌کند. درست برعکس، بعد از یک دهه، این توافق، به ایران امکان تولید صد‌ها سلاح هسته‌ای را در مدت زمانی کوتاه می‌دهد؛ چرا که این توافق همه محدودیت‌ها بر ظرفیت غنی‌سازی ایران را لغو می‌کند. آن‌ها (ایرانیان) می‌توانند صد‌ها هزار سانتریفیوژ داشته باشند و برنامه‌ریزی برای آن نیز دارند.».

او در ادامه گزافه‌گویی‌های خود درباره توافق هسته‌ای ایران گفت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، فرصتی را برای پنج قدرت دیگر جهان برای رفع عیب‌های این سند ایجاد کرده است.

وی خطاب به حاضران افزود: «شما باید این توافق را اصلاح کنید یا آن را کنار بگذارید.»

نتانیاهو مدعی شد پیشتر رهبران جهان را به اقدام برای اصلاح این سند ترغیب کرده است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه لفاظی‌هایش افزود: «ایران به خاطر ایدئولوژی متعصبانه‌اش برای فتح جهان، قدرت فزاینده‌اش و تعهد بی‌وقفه برای نابودی اسرائیل و تجاوزات تغییر ناپذیرش، کشوری خطرناک است. ایران مناقشه را در سراسر خاورمیانه در یمن، عراق، سوریه و لبنان گسترش داده است. ما در درک تهدید ایران در خاورمیانه تنها نیستیم. کشور‌های عربی مهم از جمله عربستان سعودی نیز اوضاع را دقیقا همین گونه می‌بینند. آن‌ها حق دارند!»

نتانیاهو در ادامه سخنانش در یک ژست نمایشی از آمادگی این رژیم اشغالگر، که فلسطینیان را به خاک و خون کشیده است، برای کمک به زلزله‌زدگان ایرانی سخن گفت!

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی همچنین در این سخنرانی بار دیگر از مواضع ترامپ و نیکی هیلی (نماینده آمریکا در سازمان ملل) در قبال ایران و برجام قدردانی کرد.

ارتباط ویدئویی نتانیاهو با سران یهودی آمریکا و سخنانش چند ساعت پس از اظهارات شفاف روسیه بیان شد. مسکو تاکید کرد قصدی برای اعمال فشار به نیرو‌های نظامی تهران جهت خروج از سوریه ندارد.

انتهای پیام/

لفاظی‌های ضدایرانی نتانیاهو در مجمع عمومی فدراسیون یهودیان شمال آمریکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۰:۴۰ ۲۳ بهمن ۱۳۹۶
تا با ولايتيم و خدا رو داريم .
مرگ بر امریکای خائن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۲ ۲۲ بهمن ۱۳۹۶
لعنت بر سعودی های وهابی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۲ ۲۲ بهمن ۱۳۹۶
لعنت بر سعودی های وهابی
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۴:۳۶ ۰۱ آذر ۱۳۹۶
ای نتانياهو ترسو .مرگ بر امریکا .
من به عنوامن ایرانی همیشه مثل کوه پشت ایرانم می ایستم.
زنده باد ایرانم وعرض تسلیت به خانواده های عزادار کرمانشاه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۸ ۲۸ آبان ۱۳۹۶
لعنت خدا بر اسراییل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۷ ۲۸ آبان ۱۳۹۶
مرگ بر اسراییل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۵ ۲۸ آبان ۱۳۹۶
مردم ایران خدا را دارند نیازی به این ملعون نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۶ ۲۵ آبان ۱۳۹۶
اسراییل این غده ی سرطانی بایدازکره ی زمین محوشود.انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۲ ۲۴ آبان ۱۳۹۶
مرگ بر امریکای جنایتکار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۶ ۲۴ آبان ۱۳۹۶
خدا خودش از ایرانیان محافظت میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۲۴ آبان ۱۳۹۶
مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۹ ۲۴ آبان ۱۳۹۶
تو باید از خوف و وحشت ، خواب نداشته باشید این چیزی که ظالمان عالم گرفتارش هستند . خداوند آرامش را از شما سلب کند . که آرامش را از مردم فلسطین گرفته اید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۶ ۲۴ آبان ۱۳۹۶
تسلیت به
آخرین اخبار