اهداءبیش از 3هزار جلد توسط کارکنان اداره کل آموزش وپرورش زنجان

کارکنان اداره کل آموزش وپرورش استان زنجان،همزمان با هفته کتاب ،بیش از3هزارجلد کتاب با عناوین مختلف،برای استفاده در مدارس استان هدیه کردند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛کارکنان اداره کل آموزش وپرورش استان زنجان،همزمان با هفته کتاب و در یک حرکت فرهنگی،بیش از3هزارجلد کتاب با عناوین مختلف،برای استفاده در مدارس نواحی ومناطق 14گانه آموزشی استان هدیه کردند.

 عباسی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش در این مراسم گفت:مقوله ی کتاب و کتاب خوانی در مدارس اولویت اول آموزش وپرورش می باشد.

  وی در ادامه ازسایردستگاه های فرهنگی خواست همکاری لازم را برای ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی و ترویج دانایی با آموزش و پرورش داشته باشند.

 عباسی با اشاره به موضوع کتاب های اهدایی ،گفت:بیشتر این کتاب ها مذهبی و غیر درسی می باشند و از سایر همکاران در نواحی و مناطق نیز خواستاریم این روند و اهدای کتاب را در برنامه هایشان داشته باشند.

 این مقام مسئول در پایان اظهار کرد:این مراسم در نوع خود در سطح استان اولین می باشد و همکاران در یک جهاد فرهنگی کتاب های خودشان را به مناطق محروم در استان اهداء کردند.

انتهای پیام/ر

َ

جهاد فرهنگی توسط کارکنان اداره کل آموزش و پرورش زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.