رحیمی: تمرینات آماده سازی تیم ملی هندبال با حضور تمام لژیونر‌ها برگزار می‌شود

رئیس فدراسیون هندبال ایران گفت: اردوهای آماده سازی تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا با حضور تمامی ملی پوشان برگزار می شود.

به گزارش  خبرنگار  توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  علیرضا رحیمی درباره برگزاری مراسم گلریزان جامعه ورزش برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه بیان کرد: باید این ضایعه بزرگ را به هم وطنان عزیزم تسلیت بگویم و امیدوارم این همدردی ها با عمل و اقدام هایی برای حمایت از زلزله زدگان انجام شود. جامعه هندبال ایران هر کاری بتواند برای قشر آسیب دیده انجام می دهد. با بیشتر هیئت های استانی صحبت کرده ایم تا در حد توانشان کمک کنند.

او درمورد حضور مجدد بروت ماچک در تیم ملی هندبال ایران گفت: با ماچک قرارداد 2 ماهه امضاء کردیم. 24 آذر اردوی تیم ملی هندبال در ایران آغاز و سپس تمرینات آماده سازی ملی پوشان در اسلوونی و قطر پیگیری می شود. پس از بازگشت از این کشورها هم تمریناتمان را برای حضور در رقابت های کره جنوبی در ایران پیگیری می کنیم.

رحیمی درمورد احتمال درخشش تیم ملی هندبال ایران در مسابقات آسیایی و کسب سهمیه جهانی با هدایت بروت ماچک اظهار کرد: هیچ مشکلی بدون راه حل نیست. به مرور زمان تمام مشکلات حل می شود. مسابقات مهمی مانند قهرمانی آسیا و جهانی پیش روی تیم ملی هندبال ایران است. سه مسابقه بزرگ برای آمادگی ملی پوشان درنظر گرفته ایم. اردوهایمان را به شکلی تنظیم کرده ایم که با توجه به تعطیلی رقابت های اروپایی تمام لژیونرهایمان را در اختیار داشته باشیم.

رئیس فدراسیون هندبال درباره بدهی های این فدراسیون گفت: به هر حال بدهی هایی وجود دارد اما سلطانی فر و داورزنی برای پرداخت آن قول مساعدت داده اند.

او درباره اینکه آیا بروت ماچک پس از رقابت های قهرمانی آسیا در ایران می ماند یا خیر، گفت: هنوز در این مورد تصمیم نگرفته ایم اما نمی خواهیم یک سال با مربی قرارداد ببندیم اما او بازیکن در اختیار نداشته باشد. ماچک مربی خوبی است که هندبال آسیا را به خوبی می شناسد. او در قطر و بحرین مربیگری کرده است و با توجه به سابقه حضورش در ایران بهترین گزینه برای سرمربیگری تیم ملی هندبال ایران بود.

رحیمی درمورد اینکه کدام یک از لژیونرهای هندبال در اردوهای آتی تیم ملی شرکت می کنند، بیان کرد: تمام لژیونرها به ما دست یا علی داده اند و در تمرینات آتی تیم ملی شرکت می کنند. برای کسب بهترین نتیجه به کره جنوبی می رویم اما باید برنامه ریزی خوبی هم داشته باشیم و مطمئن باشید برای تیم ملی کوتاهی نمی کنیم. هزینه حضور در مسابقات آسیایی و برگزاری اردوهای آماده سازی این رقابت ها بالا است اما مطمئن باشید این هزینه ها را فراهم می کنیم. فدراسیون هندبال در حال حاضر حامی مالی ندارد اما وزارت ورزش برای پرداخت هزینه ها قول هایی داده است.

مدیرعامل سابق سپاهان و پرسپولیس درباره بحث جادوگری در فوتبال گفت: در زمان فعالیتم در فوتبال برخی برای استفاده از جادوگر به من پیشنهاد می دادند اما اکنون ترجیح می دهم به عنوان رئیس فدراسیون هندبال تنها درباره این رشته صحبت کنم.

انتهای پیام/

اظهارات رحیمی درباره آخرین وضعیت تیم ملی هندبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار