برگزاری 160 عنوان برنامه هفته بسیج در نمین

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج ۱۶۰ عنوان برنامه در شهرستان نمین برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سرهنگ شاپور حسن‌زاده فرمانده سپاه ناحیه نمین در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان نمین اظهار داشت:  طبق هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام یافته به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج 160 عنوان برنامه در شهرستان نمین برگزار می‌شود.

وی افزود: بسیجی بودن و بسیجی‌وار عمل کردن از اهداف مهمی است که همواره به دنبال آن هستیم و در این زمینه نیاز است با حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی گام برداریم و مشکلات و موانع موجود در این زمینه را برطرف کنیم چرا که این موضوع برای ما حائز اهمیت بسیار است.

فرمانده سپاه ناحیه نمین گفت: بسیجیان در طول هشت سال دفاع مقدس رشادت‌ها و فداکاری‌های قابل توجهی انجام داده‌اند که تمامی این اقدامات شایسته تقدیر و قدردانی است و اگر در هر کاری بسیجی‌وار اقدام شود به طور حتم خروجی‌های بهتری به دست می‌آید که این موضوع حائز اهمیت بسیار است.

حسن‌زاده بیان کرد: از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این هفته می‌توان به برگزاری یادواره‌های شهدا، پروژه‌های محرومیت‌زدایی، پیاده‌روی عمومی خانوادگی، نشست‌های روشنگری و مسابقات ورزشی و دیدار با خانواده‌های شهدای والامقام اشاره کرد که در طول هفته بسیج در نظر گرفته شده و برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه مبنای کار قرار گرفته است.

 

انتهای پیام/ع

گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان نمین

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.