اهدای خون مردم ایلام به زلزله زدگان استان کرمانشاه

مدیرکل پایگاه انتقال خون استان ایلام گفت: در پی اعلام فراخوان عمومی سازمان انتقال خون کشور برای حضور مردم در پایگاه های انتقال خون مردم استان حضوری چشمگیری در امر اهدا خون به زلزله زدگان استان کرمانشاه داشتند.

اهدای خون مردم ایلام به زلزله زدگان استان کرمانشاه

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛مهدی اکبری دهبالایی با بیان اینکه در ساعات اولیه پس از وقوع زلزله در استان کرمانشاه حضور چشمگیر مردم استان ایلام در اهدای خون به زلزله زدگان استان کرمانشاه 300نفر از مردم خیر استان به اداره کل انتقال خون مراجعه کردند اظهارکرد: در عرض یک روز از 200 نفر از گروه های مختلف خونی خونگیری و در سریعترین زمان به استان کرمانشاه ارسال شد.

وی با بیان اینکه هم اکنون صد نفر دیگر از مردم استان در لیست انتظار برای اهدای خون به مصدومان استان کرمانشاه قرار دارند افزود: به لطف حضور پرشور مردم بانک های ذخیره خون استان دوباره از گروه های مختلف خونی تغذیه و تامین شده و در حال حاضر مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

مدیرکل انتقال خون استان ایلام ادامه داد: در حال حاضر مصدومان زلزله اخیر استان کرمانشاه به خون نیاز ندارند و در صورت اعلام نیاز از سوی استان کرمانشاه از طریق رسانه ملی به مردم اطلاع رسانی می شود.

انتهای پیام/ د

حضور مردم ایلام در پایگاه های انتقال خون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.