تهدید جدید داعش: کریسمسِ خونین در واتیکان!+ تصاویر

گروه تروریستی داعش تهدید کرد که در مراسم کریسمس حمله‌ای خونین در واتیکان انجام خواهد داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از میرور،  با نزدیک شدن به کریسمس، گروه تروریستی داعش با انتشار یک پوستر تبلیغاتی جدید تهدید کرد که در واتیکان حمله ای تروریستی انجام می دهد.

روی این پوستر که بوسیله یکی از کانالهای طرفدار گروه تروریستی داعش منتشر شد، نوشته بود: «کریسمس خونین». در این پوستر یکی از عناصر گروه تروریستی داعش سوار بر یک خودروی بی ام وِ شده است و به سمت «کلیسای سن پیترو» واقع در شهر واتیکان در رم -- که محل برگزاری مراسم کریسمس با حضور پاپ فرانسیس—است، حرکت می کند.

در این خوروی عنصر داعشی، یک تفنگ ساچمه ای به همراه یک کوله پشتی روی صندلی کنار راننده به چشم می خورد. سرعت بالای این خودرو هم توجه را جلب می کند که نشان می دهد هدف داعش این است که در مراسم کریسمس با یک خودرو مردم را با سرعت زیاد در واتیکان زیر بگیرد.

تهدید جدید داعش: کریسمسِ خونین در واتیکان! + تصاویر

تهدید جدید داعش: کریسمسِ خونین در واتیکان! + تصاویر

گروه تروریستی داعش در سال جاری میلادی حملات زیادی در اروپا انجام داده و مسئولیت آنها را بر عهده گرفته است. از جمله آنها می توان به حملات تروریستی منچستر و لندن اشاره کرد. گروه تروریستی داعش تاکنون بارها بخصوص در آستانه مراسم مهمی از جمله جشن کریسمس «پاپ فرانسیس»، رهبر کاتولیک های جهان را تهدید به انجام حمله تروریستی کرده است.

حدود دو ماه پیش هم داعش با انتشار یک فیلم تبلیغاتی پاپ فرانسیس را تهدید کرده بود. در این فیلم تروریستهای داعش مجسمه های درون کلیساها را ویران و تصاویر پاپ فرانسیس را پاره می کنند.

در دسامبر سال گذشته میلادی، یکی از عناصر گروه تروریستی داعش با یک کامیون به سمت جمعیت مردمی که در بازار کریسمس در برلین، پایتخت آلمان جمع شده بودند حرکت کرد. در این حادثه تروریستی 12 نفر کشته و 48 نفر مجروح شدند.


انتهای پیام/

تهدید داعش برای جاری کردن خون در واتیکان در کریسمس! + تصاویر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار